Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 داود مهابادی بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال فجر  شهید سپاسی مقابل علم و ادب تبریز، گفت: بازی خوبی بود و خدا را شاکرم که در دومین بازی در فصل جدید توانستیم پیروز شویم و امروز  روز خوبه دروازبانمان و خط دفاعی تیم بود و در مجموع از  عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما آنها باید سعی کنند در ادامه لیگ بهتر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: از همان ابتدای بازی و در ادامه نیمه اول بازیکنانم چندین موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند که در نهایت  توانستیم  به 2 گل برسیم و هر چه به پایان نیمه اول نزدیک‌تر می شدیم تیم  علم ادب به توپهای بلند روی آوردند اما بازیکنانم  به خوبی توانستند بازی رو کنترل کنند.
سرمربی فجر گفت: با شروع نیمه دوم و با تغییراتی که در تیم داشتیم توانستیم یک گل دیگر برسیم  و در ادامه بازی نظم تیمی خود را حفظ کنیم و با یک پیروزی خانگی زمین بازی را ترک کنیم.

مهابادی همچنین در مورد شرایط تیم فجر گفت: تیم ما هنوز به شرایط ایده آل و آن شرایطی که کادر فنی مدنظرش نرسیده و انشالله  بازیکنانم تا چند بازی آینده به هماهنگی بهتری دست خواهند یافت.

وی گفت : همانطور که اطلاع دارید تیم ما در خط دفاعی در فصل گذشته مشکل داشت و امسال سعی کردیم این نقطه ضعف را برطرف کنیم که خوشبختانه توانستیم 3 بازیکن در خط دفاعی جذب کنیم که متاسفانه این بازیکنان دیر به جمع ما اضافه شدند.
وی در مورد داوری این دیدار گفت:در مجموع عملکرد داوری در نتیجه تاثیر گذار نبود اما به نظر من چند خطا به نفع ما گرفته نشد که کارشناسان داوری باید نظر نهایی را بدهند

مهابادی در پایان گفت: از هواداران تیم فجر وخونگرم شیرازی که جهت حمایت ما به ورزشگاه آمده بودند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ با پیروزیهای که بدست می آوریم انها را خوشحال کنیم

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی ۳ بر صفر میهمان سرخپوش همراه بود. دانیال اسماعیلی فر (۷)، عیسی آل‌کثیر (۶۶) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (۷۱) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

اوسمار ویه را پس از این پیروزی در نشست خبری گفت: همه می دانند که بازی کردن در آبادان چقدر برای تیم ها سخت است. با این حال وقتی تیمی با سه گل پیروز می شود و گلی نمی خورد یعنی نتیجه عالی کسب کرده است. بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و واقعا از آنها رضایت دارم.

سرمربی سرخپوشان با ابراز خرسندی از صعود تیمش به صدر جدول گفت: ما باید دیدار برابر صنعت نفت را با پیروزی به پایان می رساندیم که کارمان را انجام دادیم اما باید بپذیریم که یک بازی بیشتر از رقیب انجام داده ایم و باید منتظر باشیم.

ویه را در خصوص مصدومیت عالیشاه نیز گفت: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

اوسمار در مورد دیدارهای سختی که پرسپولیس در ادامه لیگ و جام حذفی دارد گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

کد خبر 6082161

دیگر خبرها

  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)