Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان،60 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت .

وی گفت: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد، متهم با استفاده از خودروهای گران قیمت و ادعای اینکه با مقامات دولتی ارتباط دارد، اعتماد آنها را جلب کرده و برای فروش خودروهای مزایده ای و طلا، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده و سپس متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را در شهرستان "هشتگرد"شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر کنند.

سردار محمدیان بیان کرد: متهم در مواجهه با مالباختگان و مدارک و مستندات موجود چاره ای به جز اعتراف نداشت و به 21 فقره کلاهبرداری به ارزش 60 میلیارد ریال با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.

وی ادامه داد: پس از اعتراف متهم، کارآگاهان طی عملیات ضربتی همدست متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

20 / 20 کلاهبرداری کلاهبرداری 60 میلیاردی فروش خودروهای مزایده ای فروش سکه های طلا پلیس آگاهی ساوجبلاغ دستگیری کلاهبردار سردار عباسعلی محمدیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کلاهبرداری کلاهبرداری 60 میلیاردی فروش سکه های طلا دستگیری کلاهبردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد روهنا گفت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در شهرستان اعتراف نمود، افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند