Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@00:41:18 GMT

آغاز برنامه‌های ما هم‌اکنون شروع شد!

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۶۳۹۴

همین لیگ نصف و نیمه‌ای که به خاطر کمبودهایش نق می‌زنیم، از ساعت برگزاری بازی‌هایش گلایه داریم، کیفیت پایین برخی زمین‌هایش حرص‌مان را درمی‌آورد، تعداد بالای صفر- صفرهایش روی مغزمان است و برنامه‌ریزی ضعیف و شل‌کن سفت‌کن‌های زیاد و هیجان کم آن صدای‌مان را درآورده، تمام دلخوشی خوره‌های فوتبال است که از چند هفته پیش دل‌شان برای آغاز لیگ تنگ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- بله، همین لیگ نصف و نیمه، خیلی‌ها را سرگرم می‌کند، آب و نان‌شان نمی‌شود، اما دل‌شان را که خوش می‌کند. خوره‌های فوتبال هرجا که باشند، عاشق لیگ هستند. فرقی هم ندارد در کوچه‌پس‌کوچه‌های قائمشهر بی‌تاب نساجی و صندلی‌های جدید ورزشگاه قدیمی شهید وطنی باشند یا در سمبوسه‌فروشی‌های اهواز و آبادان دلداده فولاد خوزستان یا نفت آبادان (ببخشید جناب برزیل ایران) یا در شهر متمدن تبریز دل و جان‌فاخته تراکتور محبوب و یا در نصف جهان مفتخر به سپاهان و یا در مشهد عاشق پدیده‌ای که حالا شهر خودرو است و یا در مسجدسلیمان و بوشهر و سیرجان و... تا همین تهران که فشار زندگی کمر فوتبالدوست و غیرفوتبالدوست را خم کرده، ولی خوره‌های فوتبال دل‌شان خوش است به شروع لیگ تا کری بخوانند و از هیجان فوتبال مرهمی بسازند برای التیام زخم‌های زندگی!

لیگ امشب شروع می‌شود، شبِ شب که نه، غروب شروع می‌شود... آفتاب لیگ نوزدهم به وقت غروب آخرین روز مرداد داغ طلوع می‌کند و این تازه آغاز حرص خوردن‌های ماست، آغاز بدو بدو‌ها برای پوشش نتایج بازی‌ها و به قول شخصیت سید در گوزن‌های مسعود کیمیایی؛ «آغاز برنامه‌های ما هم‌اکنون شروع شد!»

دوباره لیگ، دوباره رقابت... دوباره بهانه‌های تکراری، دوباره بیانیه‌های سرکاری و دوباره آدم‌هایی که دنبال توپ می‌دوند و ماییم که دنبال آن‌ها خواهیم دوید.

شما باید حتماً یک خوره فوتبال باشید تا لذت بردن از این چرخه معیوب را درک کنید، فقط یک خوره فوتبال می‌فهمد فرق پنج‌شنبه و جمعه‌ای که در آن لیگ برقرار است با آخر هفته‌ای که از لیگ خبری نیست، چیست؟ در واقع امشب سال تحویل خوره‌های فوتبال است، همان‌ها که هنوز لابه‌لای گرانی و گرفتاری، غصه فوتبال را می‌خورند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ نوزدهم فوتبال فولاد خوزستان مشهد نفت آبادان لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل و به گفته صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان ثبت سفارش کتب درسی پایه های اول و هفتم و دهم نیز از ۱۰ تیر ماه انجام خواهد شد.

صفری تصریح کرد: امسال ثبت گروهی و انفرادی کتاب های درسی در سامانه های اعلامی امکان پذیر شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: ثبت سفارش ها از طریق پنجره ملی دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir  قابل انجام است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش نیز گفت: امسال کارگروه برنامه ریزی برای تحویل به موقع کتاب های درسی به دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی تشکیل شده است و کیفیت نگهداری کتب در انبارها و نیز دریافت و تحویل بموقع کتب درسی توسط مناطق ونواحی مهم ترین دستور جلسه این کارگروه می باشد.

دیگر خبرها

  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما