Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@06:55:55 GMT

سرخاب: بازی با تبریزی‌ها هیچ وقت آسان نیست

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۶۴۶۵

عباس سرخاب از استقلالی که همه مربیان و بیشتر بازیکنانش تغییر پیدا کرده‌اند هیچ تصویری در ذهن ندارد و فقط منتظر است دیدار اول تیم استراماچونی را در لیگ ببیند و بعد درباره این تیم حرف بزند. متن پرسش و پاسخ‌ ما با گلزن اسبق استقلال را می‌خوانید.  
* دیدار اول استقلال در لیگ برتر را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
اخبار ورزشی- با وجود تغییر و تحولاتی که استقلال در این مدت داشته و شفر رفت و فرهاد مجیدی آمد و حالا استراماچونی تیم را گرفته، نمی‌دانیم با چه تیمی مواجه خواهیم شد! البته استقلال هفته گذشته درگیر حواشی‌ای شد که در نهایت به ضرر استقلال تمام شد و تیم کمی به حاشیه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
* اتفاق مثبتی در این تیم دیده‌اید؟
حضور جواد زرینچه را باید به فال نیک گرفت. او خیلی باتجربه است و هم می‌تواند حواشی تیم را جمع و جور کند و هم از نظر فنی به کادر ایتالیایی کمک بدهد. او در رفاقت با بازیکنان هم همیشه روحیه خوبی داشته و حتماً در این مدت با بازیکنان جور شده است.  
* لیگ را برای استقلال چطور می‌بینید؟
لیگ سختی است البته هر سال سخت‌تر می‌شود، ولی امسال تیم‌ها خیلی پرقدرت برای لیگ مهیا شده‌اند. در این بین بحث تجهیز استادیوم‌ها هم به وجود آمد و فرسایشی شدن تمرینات تیم‌ها ممکن است تا حدودی روی عملکرد بازیکنان‌شان تأثیر بد بگذارد.  
* چقدر از استقلال شناخت دارید؟
شناخت چندانی ندارم البته من در بندرعباس هستم، ولی آن دسته از دوستانی که در تهران هستند هم خبری از این تیم ندارند. معمولاً وقتی در تهران نیستیم از طریق رسانه‌ها از استقلال خبر می‌گیریم که با وجود بسته بودن ورود به تمرینات و مسابقات استقلال، رسانه‌ها هم خبری از این تیم ندارند. در واقع هر چه از این تیم می‌دانیم مبهم و نامشخص است.  
* برای دیدار اول با ماشین‌سازی چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی، بازی سختی است. اول اینکه تیم‌های روبه‌روی استقلال همیشه با انگیزه و قدرتی بازی می‌کنند. از طرفی رسول خطیبی هم مربی جوان و خوشفکری است که انگیزه‌های زیادی برای کسب پیروزی برای تیم شهرش دارد. در کل تیم‌های تبریزی همیشه در لیگ حریفانی آسان برای دیگر رقبا نبوده‌اند و از این‌رو پیش‌بینی‌ام برای بازی اول استقلال یک دیدار سخت در تبریز است.  
* اما استقلال به تازگی این تیم را در دیداری دوستانه برده است؟ 
نمی‌توان روی نتایج دیدار‌های دوستانه حساب کرد. مربیان هرگز دست‌شان را در دیدار‌های دوستانه برای رقبا باز نمی‌کنند. این دیدار‌ها بیشتر برای این است که مربی نفراتش را از نظر بدنی در پست‌های مورد نظرش محک بزند.  
* نتیجه بازی اول چقدر مهم است؟
نقش مهمی در روحیه بازیکنان و هواداران تیم دارد. طرفداران استقلال خیلی سال است جام می‌خواهند و این برای تیم بد است که این همه با قهرمانی فاصله داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال بازی باشگاه استقلال فرهاد مجیدی عباس سرخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال درباره لغو مسابقه‌ای صحبت کرد که سرنوشت تیم‌های راه‌یافته به لیگ برتر فوتبال را به حکم کمیته انضباطی گره زد. - اخبار ورزشی -

امیرحسین فراهانی درباره لغو دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی شیراز، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: باشگاه استقلال ملاثانی از ابتدای فصل، ورزشگاه‌های غدیر و تختی اهواز را به‌عنوان استادیوم‌های میزبان خود معرفی کرد. ورزشگاه تختی مشکل نور و چمن داشت و 90 درصد بازی‌های خانگی استقلال، در ورزشگاه غدیر برگزار شده است.

مسئولان استقلال ملاثانی گفتند در ورزشگاه تختی میزبانی می‌کنند
وی در مورد دلیل انتقال بازی به ورزشگاه غدیر اهواز خاطرنشان کرد: مدیران استقلال ملاثانی اخیراً به ما اعلام کردند که ایرادات ورزشگاه تختی برطرف می‌شود و تیم در همین ورزشگاه میزبانی می‌کند. به همین خاطر قرار شد نماینده فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی در مورد وضعیت ورزشگاه تصمیم بگیرد.

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

استادیوم تختی شرایط میزبانی را نداشت
مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال در ادامه تأکید کرد: نماینده فدراسیون در نشست هماهنگی قبل از مسابقه اعلام می‌کند که استادیوم تختی شرایط میزبانی را ندارد و این دیدار باید در ورزشگاه غدیر برگزار شود. این مسئله صورتجلسه شد و به امضای سرپرستان دو تیم هم رسید. در آستانه برگزاری بازی به ما گفتند به تیم‌ها اجازه ورود به ورزشگاه را نمی‌دهند.

کمیته انضباطی درباره دیدار استقلال ملاثانی - فجر تصمیم می‌گیرد
فراهانی با اشاره به اینکه وضعیت برگزاری مسابقه تا دو ساعت بعد از زمان تدارک دیده شده برای شروع دیدار نیز مشخص نبود، تصریح کرد: با توجه به تأثیر این بازی در تعیین تیم‌های صعودکننده، اصرار داشتیم مسابقه با دو ساعت تأخیر هم برگزار شود. با این حال درهای ورزشگاه تا ساعت 20 باز نشد. همه اتفاقات را صورتجلسه کردیم و کمیته انضباطی درباره بازی تصمیم می‌گیرد.

مهدی رجب‌زاده و سیاوش اکبرپور، سرمربیان فجر و استقلال ملاثانی پشت درهای ورزشگاه غدیر

استقلال ملاثانی باید شرایط برگزاری بازی را مهیا می‌کرد
وی در مورد اینکه استقلال ملاثانی را باید مقصر لغو این مسابقه دانست، اظهار داشت: باشگاه میزبان باید شرایط را برای برگزاری بازی فراهم می‌کرد، اما عوامل این باشگاه و افراد زیادی بودند که تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقه کردند. من با معاون استاندار خوزستان صحبت کردم و بهاروند با مسئول برگزاری مسابقات تماس گرفت. با این حال خستگی کار به تن ما ماند.

این اتفاقات منسوخ شده است
مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال درباره تصاویر زشت پشت در ماندن اعضای دو تیم بیان کرد: این اتفاقات در همه جای دنیا منسوخ شده است. البته همین درگیری‌ها را در بیشتر دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی داشتیم. ما یک ناظر ویژه و یک ناظر انضباطی برای این دیدار تدارک دیدیم و مسابقه برای سازمان لیگ خیلی مهم بود، اما هیچ‌یک از این کارها نتیجه نداد.

برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو

تأثیر بازی باعث شد همه به مسئله برگزاری بازی ورود کنند
فراهانی در مورد تأثیر بسزای این دیدار لغو شده در تعیین تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت: اگر دو تیم برای صعود یا فرار از سقوط رقابت نداشتند، می‌شد این اتفاق را هضم کرد. به دلیل تأثیر نتیجه مسابقه در سرنوشت تیم‌های صعودکننده بود که همه به ماجرا ورود کردند.

استقلال ملاثانی غریبه نبود؛ چرا استقلال خوزستان همکاری نکرد؟
وی با انتقاد از باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: نمی‌دانم چرا این باشگاه همکاری نکرد. استقلال ملاثانی یک تیم غریبه یا از استانی دیگر نبود. گفته می‌شود مسابقات رده استانی هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود؛ آیا استقلال ملاثانی به اندازه یک تیم رده پایه هم نبود؟ نیاز به هیچ امکانات دیگر هم نبود و فقط یک زمین و دو رختکن به ما تحویل می‌دادند تا بازی برگزار شود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • مدیر شمس آذر: پنالتی استقلال غلط بود/دلیل رفتار نکونام چیست؟