Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ دوره‌های متنوع آموزش عمومی و تخصصی قرآن در گروه مختلف سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کاشان در حال برگزاری است.

این دوره شامل روخوانی و روا‌نخوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ ترتیبی و موضوعی قرآن، حفظ سوره بقره، حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه، ترجمه، مفاهیم و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در مقطع نوجوانان و بزرگسالان و همچنین دوره‌های روخوانی، خطابه‌خوانی، حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به روش اشاره و نقاشی با موضوعات قصص قرآنی و مناسبت‌های مذهبی ویژه خردسالان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این‌ کلاس‌ها نیز، دوره‌‌های ورزشی و فرهنگی چون آموزشی ژیمناستیک، والیبال، تنیس روی میز و رباتیک، چرتکه و کارگاه‌های آموزشی و مشاوره نیز برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این مؤسسه دارای سه شعبه ویژه بانوان و دو شعبه ویژه آقایان در شهرستان کاشان است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر مرکزی این مؤسسه به نشانی کاشان، میدان کمال‌الملک، جنب بازار رضا(ع)، کوچه شهید تقی‌زاده مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با شماره ۰۳۱-۵۵۴۴۳۱۷۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی مؤسسه امیرالمؤمنین کاشان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به عملکرد درخشان لامین یامال در دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم

لامین یامال، ستاره 16 ساله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در دیدار دوستانه این تیم مقابل برزیل عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت.

دانلود (51.4MB)

دیگر خبرها

  • مسؤولان جلوی هنجارشکنی‌ها را بگیرند
  • نگاهی تاریخی به تشکیل دانشگاه‌ها در ایران از زبان دکتر طهرانچی + فیلم
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • برنامه های مؤسسه فرهنگی مذهبی دارالزهراء(س) برای شب های قدر
  • بیان چند نکته توسط حاج آقا قاسمیان از نهج البلاغه + فیلم
  • نگاهی به عملکرد درخشان لامین یامال در دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن