Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@15:36:03 GMT

آذری جهرمی به کمیسیون صنایع و معادن می‌آید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۶۵۷۷

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس یکشنبه )3 شهریور ماه) با دستور کار استماع گزارش معاون وزیر و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از عملکرد و برنامه‌های سازمان مذکور برگزار خواهد شد.

همچنین جلسه کارگروه بررسی طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه معدن نیز یکشنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش کارگروه صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس یکشنبه به بررسی عملکرد و برنامه‌های شرکت‌های خودروساز در خصوص تولید و عرضه می‌پردازد.

همچنین  براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز سه‌شنبه ( 5 شهریور ماه) خود، میزبان محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود تا به سوالات علی اسدی کرم نماینده مردم شهربابک و سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر پاسخ دهد.

همچنین در این نشست اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز انتخاب می‌شوند.

براساس این گزارش در جلسه سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن گزارش اجرای مواد ۶۷ و ۶۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در خصوص تحقق دولت الکترونیک و توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات نیز بررسی  می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آذری جهرمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

روح‌الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس، دستور کار نمایندگان در جلسه علنی را به شرح زیر قرائت کرد:

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت
- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی
- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز
- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی
- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • اصلاح قانون مجازات اسلامی/اسامی غایبان و متاخران جلسه
  • بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار
  • طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی در دستور کار