Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم از هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود و در مهمترین مسابقه تیم‌های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم می‌روند.

جمعه اول شهریور/ماشین‌سازی تبریز- استقلال تهران/ ساعت ۱۸/ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

نخستین بازی روز دوم هفته اول لیگ برتر بین تیم‌های ماشین سازی و استقلال تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک تمام هواداران استقلال بی صبرانه منتظر رونمایی از ورژن جدید تیم محبوبشان با هدایت آندره آ استراماچونی، سرمربی خوش پوش و صاحب سبک ایتالیایی هستند تا ببیند این مربی جوان و جدی نسبت به پیرمرد آلمانی (وینفرد شفر) و سرمربی فعلی تیم ملی امید ایران (فرهاد مجیدی) چه تفاوتی در کلاس بازی آبی‌ها ایجاد کرده است.

استقلال به دنبال خداحافظی با امید نورافکن، روح الله باقری، اللهیار صیادمنش، سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، آرمین سهرابیان، آیاندا پاتوسی، ایسما، گادوین منشا، پژمان منتظری، خسرو حیدری، روزبه چشمی (احتمالی) و طارق همام سراغ جذب آرش رضاوند، حسین پورحمیدی، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، عارف غلامی، علی دشتی، محمد بلبلی، مسعود ریگی و میلاد باقری رفت تا با ترکیبی تقریبا جوان در لیگ حاضر شود.

رسول خطیبی هم بار دیگر با قبول کردن هدایت ماشین سازی به لیگ برتر برگشت و تلاش می‌کند با تیم دوم محمدرضا زنوزی (مالک متمول تراکتور) نتایج بهتری نسبت به قبل بگیرد.

بابک مرادی، حامد لک، خالد شفیعی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، عیسی کامارو، فردین عابدینی، محمد مسلمی پور، ادواردو ماشا و مهدی محمدیاری نفراتی هستند که به دنبال هت تریک خطیبی در بازگشت به ماشین سازی با نظر او جذب شدند تا جای رضا خالقی فر، فرناندو ده خسوس، محمد حسین کنعانی زادگان، سعید مهری، محمد اهل شاخه، احسان علوان زاده، احمد مهدی زاده، فرشاد سالاروند، یوسف سیدی را در این تیم بگیرند.

سبزپوشان تبریزی فصل پیش رتبه سیزدهم لیگ را به دست آوردند، اما استقلال در رده چهارم قرار گرفت.

استقلال در این بازی سیاوش یزدانی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و از طرفی شیخ دیاباته با توجه به آسیب دیدگی اش و میلیچ هم به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات وضعیت مبهمی برای بازی با ماشین سازی دارند.

در سوی مقابل عزیز معبودی هم به دلیل محرومیت دیدار با استقلال را از دست می‌دهد.

داور: پیام حیدری کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – مهدی الوندی کمک داوران اضافی:بیژن حیدری – علی صفایی داور چهارم: فرهاد مروجی ناظر: فریدون اصفهانیان

جمعه اول شهریور/پیکان تهران- شهر خودرو مشهد/ ساعت ۱۹:۱۰/ ورزشگاه شهدای شهرقدس

یکی از دیدار‌های جذاب هفته اول بین تیم جوان پیکان و تیم مدعی شهر خودرو برگزار خواهد شد و حسین فرکی و یحیی گل محمدی امیدوار هستند با برتری در این بازی، گام اول را محکم بردارند.

باشگاه پدیده پس از شگفتی سازی در لیگ هجدهم و کسب سهمیه آسیا در مهم‌ترین اقدام نقل و انتقالاتی اش مانع حضور یحیی گل محمدی، سرمربی موفق خود در پرسپولیس شد و با وجود از دست دادن مهره هایی، چون مسعود ریگی، یوسف بهزادی، فرشاد هاشمی، عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، محمد قاسمی نژاد، بهنام برزای، میلاد فراهانی و رضا ناصحی سراغ جذب ستارگانی، چون مهدی رحمتی، سروش رفیعی، روح الله باقری، فرشاد محمدی مهر و محمد حسین منادی و علی علیزاده جوان رفت.

در سوی مقابل حسین فرکی هم پس از کسب نتایجی نه چندان خوب با خودروسازان آبی پوش پایتخت در سال گذشته و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم، به دنبال جبران آن نتایج ضعیف، ابراهیم صالحی، جلال علی محمدی، حسین پورامینی، میثم جودکی، محمد ستاری، میلاد پورصف شکن و میلاد شیخ سلیمانی را جایگزین ابوالفضل رزاق پور، امیر روستایی، مگنو باتیستا، عیسی آل کثیر، محمد قاضی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، آرمان قاسمی و حجت صدقی کرد.

شهریار مغانلو، آقای گل فصل پیش لیگ یک ه م به دنبال اتمام خدمت سربازی اش از ملوان به پیکان بازگشت. هرچند این تیم به دلیل محرومیت فراز امامعلی نمی‌تواند از او در بازی با شهر خودرو مشهد استفاده کند.

مدیران باشگاه مشهدی در حالی روی استفاده از نام شهرخودرو جای پدیده اصرار دارند که تاکنون اقدام‌های قانونی برای ثبت این نام در سازمان لیگ انجام نشده است و البته با توجه به نگرفتن مجوز از کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون تا الان نتوانسته اند مجوز بازی نفرات جدید خود را بگیرند.

داور: سیدرضا مهدوی کمک ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی کمک داوران اضافی: علی اصغر مومنی – حسین زمانی داور چهارم: محمد عطایی ناظر: یدالله جهانبازی

جمعه اول شهریور/ فولاد خوزستان- صنعت نفت آبادان/ساعت ۲۰:۱۵/ ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

فولاد و صنعت نفت برگزار کننده نخستین دربی فصل جدید هستند و هر ۲ تیم با تغییر سرمربی شان می‌خواهند سه امتیاز طلایی را از اولین بازی به حساب خود واریز کنند.

جواد نکونام پس از نیم فصل دوری از لیگ برتر جای افشین قطبی را روی نیمکت سرمربیگری فولاد گرفت و با جذب وحید نامداری، احمد عبدالله زاده، روح الله سیف اللهی، شهاب گردان، علی اصغر عاشوری، محمد آبشک، محمد قاسمی نژاد، موسی کولیبالی، وحید حیدریه و هیثم هاشمی زاده جای عبدالله کرمی، رضا میرزایی، ناصر سالاری، مهدی زبیدی و بابک مرادی می‌خواهد روز‌های بهتری را نسبت به اولین دوره سرمربیگری اش در لیگ برتر رقم بزند.

از طرفی دراگان اسکوچیچ کروات هم که دوران دوری اش از فوتبال ایران بیش از یک سال طول نکشید جای پائولو سرجیو پرتغالی شد که بهترین نتایج تاریخ برزیل ایران در لیگ برتر را کسب کرد و هواداران پرشور آبادانی انتظار دارند این سرمربی باتجربه روند خوب مرد پرتغالی را در تیم محبوب شان ادامه بدهد.

صنعت نفت هم جزء تیم‌هایی است که فعالیت خاصی در نقل و انتقالات تابستانی نداشت و تنها بازیکنانی، چون محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، عیسی آل کثیر، محمود مطلق زاده و ناصر سالاری جای شهاب گردان، حامد پاکدل و فردین عابدینی را در این تیم گرفتند. البته مطلق زاده، هافبکی که از تیم خونه به خونه به این تیم آمده است به دلیل محرومیت انضباطی نمی‌تواند در بازی با فولاد به میدان برود.

صنعت نفت دیگر تیم بدون مجوز لیگ برای استفاده از بازیکنان جدیدش است.

داور: امیر عرب براقی کمک ها: سعید علی نژادیان – علیرضا ایلدروم کمک داوران اضافی: مهدی سیدعلی – امیرسامان سلطانی داور چهارم:مهدی عالیقدر ناظر:محسن ترکی

شنبه دوم شهریور/ شاهین شهرداری بوشهر- فولاد مبارکه سپاهان/ ساعت ۲۰:۱۵/ ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

عبدالله ویسی به دنبال جدایی از نفت مسجد سلیمان با رساندن شاهین بوشهر از لیگ یک به لیگ برتر، بار دیگر به این رقابت‌ها بازگشت و البته در نخستین گام باید هدایت تیم محبوب بوشهر که پس از هفت سال لیگ برتری شده است مقابل تیمی عهده بگیرد که سابقه اخراج از آن را در کارنامه اش دارد.

سپاهان که فصل پیش در آخرین روز لیگ جام قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد در این فصل تیم قدرتمندتری تشکیل داده و امیر قلعه نویی با تقویت تیمش این بار تنها دنبال پایان دادن به طلسم پنج ساله ناکامی زردپوشان دیار نصف جهان در فتح کاپ لیگ و پیش افتادن مجدد این تیم از سرخ‌های تهران در جدول پرافتخارترین تیم تاریخ برگزاری این رقابت‌ها است.

بیشتر بخوانید: مهمانان ویژه برای پرسپولیس در دیدار افتتاحیه لیگ برتر

امید نورافکن، شایان مصلح، جورجی ولسیانی، محمد محبی، رضا میرزایی، محمدرضا حسینی، علیرضا نقی زاده و مرتضی منصوری در فهرست سپاهان جانشین سیاوش یزدانی، محمد ابراهیمی، جلال علی محمدی، محمد مسلمی پور، محمد زینالی، خالد شفیعی، حسن جعفری، رضا دهقانی، میلاد سرلک، محمد پاپی، مهرداد محمدی و بختیار رحمانی شدند.

شهرداری چی‌های بوشهری برخلاف دیگر تیم تازه لیگ برتری شده فعالیت چندانی در نقل و انتقالات نداشتند و ابوالفضل درویش وند، پیمان شیرزادی، حسن حاجب، سلمان بحرانی، دانیال ماهینی، محمد صادق بارانی و سعید کریمی جای محمد مشایخ، سعید بیگی، کمال نیک خوی و محمد محبی را در این تیم گرفتند.

اتفاق‌های دیدار سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فصل پیش سبب محرومیت امیر قلعه نویی، جلال امیدیان و میگل تکسیرا (۲ مربی سپاهان) و البته کی روش استنلی (آقای گل سال گذشته) در بازی با شاهین شد.

داور: وحید کاظمی کمک ها: حسن ظهیری – علی اکبر عظیم پور کمک داوران اضافی: علی بای – حسین زیاری داور چهارم: هادی طوسی ناظر: رحیم رحیمی مقدم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!

محمد خدابنده‌لو در مصاحبه امروز خود از اعداد عجیب مطرح شده برای انتقال خود به پرسپولیس پرده برداشت.

به گزارش ورزش سه، محمد خدابنده‌لو یکی از معدود فوتبالیست‌های مطرحی است که در سالیان گذشته هیچ‌وقت علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده؛ قصه علنی شدن علاقه او به پرسپولیس به سال‌ها قبل برمی‌گردد؛ جایی که بعد از دربی معروف که با هت‌تریک ایمون زاید همراه شد، او در دوران نوجوانی روبه‌روی دوربین برنامه نود ایستاد و در حالی که بعد از دو بر صفر شدن بازی به سود استقلال در حال ترک ورزشگاه بود، به گلایه از عملکرد تیم محبوبش پرداخت.

 خدابنده‌لو در آن ویدئو صورت خود را با رنگ قرمز کرده و پرچمی روی دوش داشت؛ سال‌ها بعد با گسترده شدن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این ویدئو ناگهان وایرال و مشخص شد که نوجوان شاکی از عملکرد تیمش در ۷۰ دقیقه اول آن دربی کسی نیست جز خدابنده‌لو بازیکن وقت پیکان تهران!

از آن زمان به بعد خدابنده‌لو هیچ‌وقت علاقه‌اش به پرسپولیس را کتمان نکرد و تقریبا در همه پنجره‌های نقل و انتقالات علاقه‌اش به سرخ‌پوشان را نشان داد. در نهایت او در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری به آرزوی دیرین خود رسید. تا جایی که در مصاحبه امروز خود با برنامه نوروز فوتبالی وقتی با سوال مهدی توتونچی مبنی بر اینکه «بهترین لحظه‌ای که در پرسپولیس تجربه کرده، کدام است؟» مواجه شد، اینطور پاسخ داد: «قطعا آمدنم به پرسپولیس؛ آمدنم به تیم طولانی شد، ۴۰، ۵۰ روز زنگ می‌زدم و پیگیری می‌کردم تا رضایت بگیرم. در همین دوران مس رفسنجان سه سرمربی عوض کرد و در نهایت به این آرزو رسیدم.»

هافبک سرخ‌های پایتخت در مصاحبه امروز خود درباره آن مصاحبه با دوربین برنامه نود که ۱۲ سال پیش صورت گرفته بود هم صحبت کرد: «من آن زمان خیلی استادیوم می‌رفتم، کار خدا بود که دوربین آمد و با من مصاحبه گرفت. خیلی از فوتبالیست‌ها به تیمی علاقه دارند و استادیوم می‌رفتند، اما فیلم و عکسی از آنها نیست.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «یادم هست دقیقه ۷۰ بازی بود؛ دو بر صفر عقب افتاده بودیم و از شدت سرمای هوا بیرون آمدیم و به سمت منزل رفتیم. بیرون از استادیوم یک‌سری گفتند پرسپولیس بازی را ۳ بر ۲ برده، باور نکردیم. رسیدیم به میدان آزادی فهمیدیم که واقعا ۳ بر ۲ پیروز شده است! همانجا به سرم زدم و گفتم چه بازی‌ای را از دست دادیم!»

خدابنده‌لو افزود: «دوشنبه شب برنامه نود پخش شد و خودم هم گوشی نداشتم. به برادرانم زنگ می‌زدند و می‌گفتند محمد با تلویزیون مصاحبه کرده است! از آرشیو در آوردیم و نگاه کردیم.»

این بازیکن آینده‌دار در پاسخ به سوال محمد میر دیگر مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا فکر نمی‌کرد این مصاحبه بعدا برایش دردسر شود، گفت: «آن زمان به این چیز‌ها فکر نمی‌کردم. چون در پایه‌ها توپ می‌زدم و اصلا به اینکه شاید یک‌روز به استقلال بروم، فکر نمی‌کردم. حتی بعد‌ها پیشنهاد هم از استقلال آمد، اما هدفم این بود به پرسپولیس بروم. حتی برهه‌ای که به گل‌گهر رفتم، برخی گفتند به‌خاطر پول رفته‌ای. همان زمان قبل از آنکه ساپینتو بیاید، مدیران استقلال به من پیشنهادی دوبرابر گل‌گهر دادند، اما نرفتم. ۱۲ میلیارد آن سال از استقلال پیشنهاد داشتم، اما به گل‌گهر رفتم. من رقمی ۵، ۶ میلیارد پول گرفتم، اما به استقلال نرفتم.»

خدابنده‌لو در پاسخ سوال دیگری مبنی بر اینکه چقدر پول گرفته، افزود: «۴ میلیارد تومان».

هافبک ۲۴ ساله پرسپولیس در گفت‌وگوی امروز جزئیات بیشتری هم از داستان‌های پیچیده انتقالش از مس رفسنجان را نیز بر زبان آورد و بی‌پرده از اعداد مورد مذاکره برای پول رضایت‌نامه حرف زد.

خدابنده‌لو گفت: «از آقای پروین جا دارد تشکر کنم. بار اول که بحث جدایی‌ام را از مس رفسنجان مطرح کردم، مدیران باشگاه درخواست ۱۵ میلیارد تومان داشتند. جا دارد از علی آقا پروین تشکر کنم. آقای درویش از ایشان خواسته بودند تا با مدیرعامل مس رفسنجان زنگ بزند. یک تماس علی آقا ۵ میلیارد ارزش داشت و مدیران مس رقم را تا ۱۰ میلیارد پایین آوردند! بخشی از مبلغ را هم باید از پولی که گرفته بودم بدهم و در نهایت تخفیف دادند و انتقالم نهایی شد.»

با همه این اتفاقات خدابنده‌لو به آرزوی دیرین خود رسیده است؛ او از اینکه در جمع سرخ‌ها حضور دارد، لذت می‌برد و این را می‌شود از حال خوبش و ذوقی که برای بیان اتفاقات در انتقال به پرسپولیس را دارد، متوجه شد. این جملات خدابنده‌لو را بخوانید: «در پرسپولیس صفا و صمیمیت وجود دارد؛ بزرگان تیم به من و جوان‌های دیگر کمک می‌کنند. اوسمار هم مربی خوبی است. او اگر تیم را امسال قهرمان کند، سال بعد حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. ایده‌های خوبی هم دارد.»

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!