Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ‌گفت: برابر بلغارستان در ست دوم‌ عجله ‌کردیم اما هیچ رقیبی را دست کم‌ نمیگیریم.

به گزارش ایسنا، محمد وکیلی درباره پیروزی ۳ بر یک برابر بلغارستان، گفت: بازی خیلی خوبی بود. بازی اول همان‌طور که انتظار داشتیم، سخت بود. به طور کلی در بازی اول به دلیل سطح توقعات و فشار روانی روی بازیکان، بازی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست دوم کمی بازیکنانمان عجله کردند و در حالی که می‌توانستیم پیروز باشیم، این ست را واگذار کردیم. بعد از صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، توانستیم تیم را آرام کنیم و بازیکنان موفق شدند توانایی‌های خود را نشان دهند.

سرمربی تیم نوجوانان ایران ادامه داد: تیم بلغارستان خیلی خوب بازی و بدون ترس مقابل ما کار کرد. این تیم تلاش کرد تا با فشار به تیم ما، بازیکنان ما را دچار اشتباه کند ولی این اتفاق نیفتاد. در کل بازی بدی نبود. همیشه بازی‌های اول سخت هستند. برخی از بازیکنان تیم ما تجربه بازی در رقابت‌های آسیایی را هم نداشتند و از جمله این بازیکنان نبی‌زاده، جلوداریان و… بودند که اولین تورنمنت خود را پشت سر گذاشتند. بازیکنانی مثل توخته و فیض امام‌دوست هم که تجربه داشتند، در این بازی به ما کمک کردند تا فشار روانی از روی تیم برداشته شود و با پیروزی این بازی را به پایان رساندیم.

او درباره مصاف ایران برابر جمهوری چک گفت: تیم جمهوری چک، تیم خیلی خوبی است. قطعا فردا بازی روان و تاکتیکی‌تری را ارائه می‌دهیم. امروز به وقت محلی ساعت ۱۳ بازی کردیم و ساعت ۲۰ تمرین داریم که مناسب نیست ولی باید تلاش کنیم تا خود را با شرایط تطبیق دهیم. بازی فردا سخت است و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و از هیچ تیمی هم نمی‌ترسیم. می‌خواهیم عملکرد خوبی ارائه دهیم و روز به روز بهتر شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است + فیلم
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟