Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:32:24 GMT

روند اجرای پروژه های اربعین در ایلام قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۶۶۹۹

روند اجرای پروژه های اربعین در ایلام قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبارعصر پنجشنبه پنجشنبه در بازدید از پروژه های اربعین که با اتفاق استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استان صورت پذیرفت، گفت: کارهای خوبی در این مسیر انجام شده و علی رغم ابلاغ دیرهنگام اعتبارات ولی روند اجرایی مثبت ارزیابی می شود و کار جهادی شروع شده است و انصافا زحمات زیادی در حال انجام است و روند کار هم قابل قبول است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته عقب ماندگی های زیادی هم وجود دارد ولی متناسب با ابلاغ اعتبارات و شرایطی که در کشور وجود دارد پیشرفت فیزکی پروژه ها قابل قبول است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بازدیدی که همراه با استاندار و اعضای شورای تأمین از مسیر ایلام به مهران و پروژههای اربعین در مهران خاطر نشان کرد: پیمانکاران در مسیر ایلام به مهران و دیگر پروژه های مهران در حال فعالیت هستند.

وی بیان داشت: برای ساماندهی مسافرینی که از این مرز تردد می کنند که یا زائرین امام حسین (ع) و یا زائرین عراقی امام رضا(ع) هستند مشکلاتی وجود داشت که در جلسه ای که در مهران تشکیل شد این مشکلات مطرح شده و امیدواریم که هر چه سریعتر آنها هم برطرف شود و زائرین محترم به آسانی و سهولت هر چه بیشتر بتوانند از این مرز تردد داشته باشند.

کد خبر 4699404

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی مرز مهران امام جمعه ایلام بوشهر قزوین شیراز شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم یاسوج گرگان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف عید سعید قربان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر جهاد کشاورزی مهران با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم از مزارع اظهار داشت: در شهرستان مهران چهل هزار اراضی کشاورزی وجود دارد که کشاورزان مهرانی امسال پانزده هزار از این اراضی را به کاشت گندم اختصاص داده اند.   شیرخانی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در پایان فصل برداشت بیش از ۳۵  هزار تن گندم برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شود.   وی اضافه کرد: امسال بیش از ۵۰ کمباین کار برداشت را در شهرستان مهران بر عهده دارند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های برداشت شده به سه مرکز خرید در این شهرستان با قیمت مصوب تحویل دهند.   گفتنی است کار برداشت گندم از مزارع شهرستان مهران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام