Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان جنوبی _فرماندار شهرستان بشرویه گفت : در هفته دولت از ۱۰۷ پروژه عمرانی _کشاورزی_خدماتی و فرهنگی با اعتباری معادل بیست و هفت میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد .

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه علی شفیعی  از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و خدماتی و کشاورزی در شهرستان بشرویه و در هفته دولت خبر داد و گفت : با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده در اولین روز از هفته دولت مسئولین ادارات و نهادها پس از تجدید میثاق با شهدای گمنام و هشت سال د دفاع مقدس  با امام جمعه شهر بشرویه دیدار و گزارشی از عملکرد دستگاهها ارائه خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بشرویه گفت : در هفته دولت بهره برداری از ۱۰۲ پروژه عمرانی _خدماتی _فرهنگی_ورزشی_کشاورزی و اقتصادی و همچنین کلنگ زنی برای پنج پروژه شاخص که از مصوبات سفر مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی است آغاز می شود .

شفیعی یاد آور شد : برای این پروژه در مجموع اعتباری معادل بیست هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی و تسهیلاتی هزینه شده که شهرداری بشرویه با هزینه کرد شش میلیارد تومان رتبه اول اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی را در سطح شهرستان داشته است .

فرماندار بشرویه به پروژه های شاخص که افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد هم اشاره ای داشت و گفت : در بین پروژه های اعلام شده فاز اول پروژه مجتمع فرهنگی _هنری، بوستان مادر، ساختمان بخشداری ارسک، چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی، آبیاری کم فشار افتتاح و برای اجرای فازدوم مجموعه فرهنگی _هنری سالن آمفی تأتر؛فاز دوم مجموعه رفاهی فرهنگیان؛سالن ورزشی استاندارد در مجموعه ورزشی آزادی؛کلنگ زنی می شود.

وی گفت :با اجرای مجموع پروژه هایی که از محل اعتبارات ملی و یاتسهیلاتی هزینه شده برای ۲۹۵ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده که روند نسبتا مناسبی برای اشتغالزایی را رقم زده است .

علی شفیعی فرماندار بشرویه در مقایسه رشد پروژه های عمرانی و خدماتی هم گفت : به لحاظ تعداد پروژه ها امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ پروژه نزدیک به ۶۰درصدافزایش که به لحاظ مبلغ ریالی هم رشد قابل ملاحظه ای با سال گذشته داشته است .

فرماندار بشرویه  از افزایش زیربنا برای ساختمان بیمارستان جدید هم خبر داد و گفت : با توجه به اینکه در سفر وزیر محترم بهداشت و درمان قول افتتاح ساختمان این بیمارستان در هفته دولت داده شده بود ,؛ ولیکن به دلیل موافقت افزایش زیربنا و زیر ساخت های جدید برای این پروژه و نیاز به تامین اعتبار ؛ در سال جاری اعتبار بسیار خوبی هم از اعتبارات ملی و هم از کمک های وزارتخانه تخصیص داده شد؛ تا کار اتمام این پروژه با توجه به افزایش زیربنا بزودی انجام شود و در بودجه سال ۹۹ بتوان اعتبار خوبی را برای تجهیز این پروژه حیاتی گرفت .

/انتهای پیام .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هفته دولت بشرویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی را با اعتبار ۲۰ همت در سطح کشور در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ بابک دارابی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت اظهار کرد: در دولت سیزدهم سه هزار و ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۱۰ همت در کشور تکمیل و به بهره برداری رسیده‌است.

وی با بیان اینکه تاکنون براساس ارسال صورت حساب‌ها تمام تعهدات خود را درخصوص تکمیل پروژه‌ها در سطح کشور پرداخت کردیم افزود: برای تکمیل مابقی طرح‌ها هم این آمادگی را داریم که پرداخت اعتبارات را نسبت به پیشرفت فیزیکی داشته باشیم.

مشاور اجتماعی وزیر نفت عنوان کرد: اولویت ما در تکمیل طرح‌ها با استان‌های نفت خیز کشور است که البته در دولت سیزدهم استان‌های کم برخوردار هم در اولویت‌های شرکت نفت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در دوره اول رئیس جمهور در خراسان جنوبی پیشرفت ۸۵ درصدی دارد، افزود: در دوره اول رئیس جمهور به استان ۸۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان تعهد داشتیم که تاکنون ۶۱۰ میلیارد آن تخصیص یافته است.

دارابی ادامه داد: برای ۲۴۰ میلیارد ریال باقی مانده هم اگر اسناد متناسب با پیشرفت فیزیکی ارائه شود، مابقی اعتبارات تعهدی پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۸۵ درصد تعهدات ما در خراسان جنوبی در دوره اول محقق شده و ظرف سه ما آینده با توجه به قراردادهایی که منعقد شده، طرح‌های دوره اول سفر رئیس جمهور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تأکید کرد: در دوره دوم سفر رئیس جمهور هم ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال تعهد داریم که در زمینه آبرسانی، آموزشی، بهداشتی و زیرساختی است و تلاش ما بر این است که تا پایان سال جاری پرداخت ۱۰۰ درصدی تعهدات خود را داشته باشیم.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران با اشاره به شعار سال؛ جهش تولید با مشارکت مردم هم گفت: باید بیش از گذشته از ظرفیت مردم در تکمیل طرح‌های عمرانی استان استفاده شود چرا که هرکجا که مردم پای کار باشند روند کارها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

کد خبر 747633

دیگر خبرها

  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید