Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@14:28:58 GMT

واژگونی اتوبوس 13 مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۶۸۸۱

علی یحیایی در گفتگو با مهر، ضمن بیان اینکه بامداد  جمعه یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۸ محور میامی-سبزوار از جاده انحراف و با کوه برخورد کرد، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۴:۱۰ بامداد امروز به وقوع پیوست که در پی آن بلافاصله تیم هلال‌احمر سه‌راهی بیارجمند برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند که این عملیات هفت صبح پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت اما در آن ۱۳ نفر مصدوم شدند، افزود: از این تعداد سه نفر به‌صورت سرپایی، شش نفر توسط اورژانس و چهار نفر به‌واسطه هلال‌احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند، گفتنی است این اتوبوس ۲۶ نفر مسافر داشت.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه رانندگان اتوبوس باید استراحت کافی داشته باشند و هوشیارانه رانندگی کنند، ابراز داشت: استراحت یک ربع بعد از هر دو ساعت رانندگی موردی که به همه رانندگان برای جلوگیری از این حوادث تلخ همواره توصیه می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ایسوزو و کامیون هوو در کیلومتر ۷۳ محور قزوین - رشت (محدوده کوهسنگی) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم  پایگاه امداد و نجات  شیرین سو دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم داشت که پس از رهاسازی ۱ مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند