Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@07:37:50 GMT

هدف از تحریم‌ها آوردن ایران به میز مذاکره است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۶۹۳۴

به گزارش فارس، «برایان هوک»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران پنجشنبه مدعی شده که تحریم‌ها «احتمالاً» ایران را به میز مذاکره برخواهند گرداند. 

هوک در مصاحبه‌ای اختصاصی با رسانه «روداو»، درباره سیاست موسوم به «کارزار فشار حداکثری علیه ایران» گفت: «ما تلاش می‌کنیم فشاری به ایران تحمیل کنیم که احتمالاً این کشور را پای میز مذاکره برخواهد گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحریم‌ها در گذشته کارگر افتاده‌اند، احتمالاً باز هم کارساز خواهند بود.»

مقام آمریکایی درباره تلاش دولت کشورش برای ادامه توقیف نفتکش «آدریان‌دریا» توسط دولت محلی جبل طارق نیز اظهارنظر کرد.

او گفت: «ما هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم آن کشتی قادر به توزیع هیچ نفتی در سوریه نیست، چون ایران از منابع ناشی از این نفت برای تأمین مالی عملیات‌هایش در سوریه استفاده خواهد کرد.»

برایان هوک همچنین گفت که آمریکا با دولت یونان و برخی کشورهای دیگر در تعامل است تا به آنها یادآوری کند که محموله نفتکش ایران، «نفت تروریستی» است. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید

به گزارش ورزش سه، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در برخی از دیدارهای این تیم از برایان دابو در خط دفاعی استفاده می‌کرد و کمتر پیش آمده بود که به زوج سیاوش یزدانی و هادی محمدی به طور همزمان اعتماد کند.

او پس از مصدومیت محمد دانشگر باید تصمیم گیری می‌کرد تا از کدام بازیکنان در خط دفاعی این تیم استفاده کند، در نیم فصل نخست برایان دابو و محمد قربانی هافبک‌های این تیم هم در خط دفاعی استفاده شدند و این نشان از عدم ثبات دفاعی در تیم سپاهان دارد.

دربی اصفهان ترکیب جدیدی از خط دفاعی سپاهان بود که به نظر می‌رسد در هفته های آینده شاهد حضور این دو بازیکن خواهیم بود، هادی محمدی و سیاوش یزدانی هنوز با فرم ایده‌آل خود فاصله دارند اما تمام دارایی مورایس در خط دفاعی این دو مدافع تخصصی هستند.

عملکرد آنها در این مسابقه تاثیرزیادی دارد تا سرمربی سپاهان بازهم به این بازیکنان اعتماد کند و از آنها استفاده کند یا اینکه دست به تغییرات بزند و از هافبک‌های تیمش در ترکیب اصلی این تیم استفاده کند.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم