Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر بازرسی ریاست جمهوری طی مکاتبه‌ای با اشاره به کمبود و افزایش قیمت شکر خواستار لزوم جلوگیری از صادرات احتمالی شکر از سوی برخی صنایع وابسته به شرکتهای بسته بندی شد. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس قبادی دبیر کارگروه تنظیم بازار در مکاتبه‌ای با روسای سازمانهای صنعت و معدن استانها،  با اشاره به نامه واصله از دفتر بازرسی ریاست جمهوری کمبود و افزایش قیمت شکر و لزوم جلوگیری از صادرات احتمالی شکر از سوی برخی صنایع وابسته به شرکتهای بسته بندی، نسبت به تشدید نظارت بر تولید تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه قبادی بر تشدید نظارت بر تولید، سهمیه بندی و عرضه شکر اشاره کرده است. در این نامه تاکید شده است خروج کالای شکر تحت هر عنوان (به جز مواردی که جهت صادرات محصول نهایی به عنوان ماده اولیه ورود موقت می‌شود) از کشور ممنوع است.

 

تجار عراقی آماده صادرات کالاهای تحریمی بدون سود به ایران هستندجهانگیری: ‌قرار نیست برنج‌های وارداتی در فصل برداشت برنج در بازار توزیع شو‌د / صادرات و واردات هیچ محصولی ممنوع نیست

 

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77,78,83/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صادرات غیر نفتی واردات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صادرات غیر نفتی واردات صادرات غیر نفتی واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟

️رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام ابلاغ آئین‌نامه جدید مدارس غیردولتی گفت: طبق این آئین‌نامه تکلیف رتبه‌بندی مدارس، شهریه دریافتی، ساعات تدریس معلمان، پوشش بیمه‌ای و نحوه برخورد با مدارسی که شهریه اضافی دریافت می‌کنند، مشخص شده است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت آموزش و پرورش، احمد محمودزاده با اشاره به نرخ مصوب شهریه در سامانه مدارس غیردولتی و هیئت امنایی اظهار کرد: رقم بالاترین شهریه‌ها با احتساب فوق برنامه ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که با ابلاغ آئین‌نامه جدید مدارس غیردولتی، تکلیف مدارس متخلف که شهریه بالاتر دریافت می‌کنند، مشخص شده است.

وی افزود: مدارسی که بیشتر از شهریه اعلامی دریافت کنند، با توجه به اجازه‌ای که داده شده، شهریه از حساب آن مدرسه برداشت و در اختیار خانواده‌هایی که از آنها شهریه اضافی دریافت شده، قرار می‌گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با استناد به آئین‌نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد و تصریح کرد: قرار شده معلمان مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی با ۲۵ ساعت تدریس به صورت تمام وقت در نظر گرفته و بیمه هم شوند.

محمودزاده گفت: حقوق این دسته از معلمان نزدیک نصف نسبت به وضعیت موجود افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در آئین‌نامه مذکور بحث رتبه‌بندی مدارس برای ثبت‌نام و تعیین شهریه مشخص شده است، خاطرنشان کرد: مدارس غیردولتی بین رتبه‌های یک تا پنج متناسب با امکانات، فضا، تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی دسته‌بندی می‌شوند که خانواده‌ها می‌توانند رتبه‌ها را در سامانه مشاهده کنند؛ البته مدارس در تابلوهای خود نیز رتبه‌شان را نصب خواهند کرد، همچنین لازم است بدانیم رتبه هر مدرسه در تعیین شهریه آن مدرسه اثرگذار است.

کد خبر 746537

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • افزایش صادرات نفت ایران به بالاترین رقم در ۶ سال گذشته