Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با ۲ بازی پرسپولیس و پارس جنوبی، گل گهر سیرجان مقابل نساجی مازندران شروع شد که مدافع سابق تیم فوتبال نساجی که به تازگی به جمع نماینده تازه لیگ برتری شده سیرجان پیوسته بود، اولین گل لیگ را به به درون دروازه خودشان وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گل گهرسیرجان یک - نساجی مازندران یک/ تقسیم امتیازات بگوویچ و مهاجری در ایستگاه اول

مهرداد عبدی که فصل گذشته را در تیم نساجی مازندران توپ می‌زد، پیش از شروع لیگ نوزدهم وداع جنجالی با هواداران نساجی داشت و در سکوت رسانه‌ای به تیم سابق خود گل گهر سیرجان پیوست. این اتفاق چندان باب میل هواداران تیم نساجی نبود و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ناراحتی شان را به هافبک و مدافع سابق تیمشان یعنی عبدی ابراز کردند.  

عبدی اولین گل لیگ را در دقیقه ۳۵ بازی به تیم خودش گل گهر زد، اما چندی نگذشت که در دقیقه ۳۸ علیرضا ابراهیمی برای سیرجانی‌ها گل تساوی را به ثمر رساند و تا حدی خیال عبدی بابت اتفاقی که افتاده راحت شد، در نهایت نیز این بازی با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: توپ های دربی استار لیگ ایران مورد تایید فیفا است

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه گل گهر سیرجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی

نرووردی هر هفته به سقوط نزدیک تر می شود.

ساسولو و لچه در چارچوب بازی‌های هفته ۳۳ فصل 24-2023 سری آ به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳-۰ لچه خاتمه یافت. ساسولو با این باخت در رتبه نوزدهم باقی ماند.

ساسولو که در حال سپری کردن یازدهمین فصل خود در سری آ است، با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم جدول در منطقه سقوط به سری بی قرار دارد. آنها طی ۲۰ بازی اخیر خود فقط دو برد کسب کرده اند. ساسولو در پنج هفته پایانی، برنامه آسانی ندارد؛ آنها باید مقابل فیورنتینا، اینتر، کالیاری، جنوا و لاتزیو به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست