Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا اصفهان، امروز جمعه 1 شهریور 98 در جریان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در پردیس سینمایی ساحل سالن نصف جهان در بخش مسابقه بین‌الملل ساعت 16 فیلم «پسر دریا» به کارگردانی عباس جلالی یکتا محصول کشور ایران، «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری محصول ایران، «عشق سینما» به کارگردانی عسکر نوراکون محصول کشور قرقیزستان و «گنج یرماک» به کارگردانی اولگ دنیسو محصول کشور روسیه و در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت 20 و 45 دقیقه «سرخابی» به کارگردانی مرتضی آسمانی و «بازیوو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پردیس سینمایی ساحل سالن زنده رود در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل ساعت 16 و 15 دقیقه فیلم «فرمانروای آب» به کارگردانی مجید اسماعیلی محصول کشور ایران، در بخش مسابقه آثار داستانی ایران ساعت 18 و 30 دقیقه «مجموعه وب سری 4» و «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیراله تقیانی‌پور و در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل ساعت 20 و 45 دقیقه «مجموعه پویانمایی‌های کوتاه ایران» اکران می‌شود.
در پردیس سینمایی چهارباغ سالن نقش جهان در بخش مسابقه سینمای ایران ویژه توانخواهان ساعت 10 فیلم «بیست و سه نفر»، در بخش برگزیده ایران و بین‌الملل ویژه ناشنوایان و نابینایان ساعت 14 فیلم «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز» به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون محصول مشترک کشورهای فرانسه و لوکزامبرگ، در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل ساعت 16 و 30 دقیقه فیلم «دم اسبی و مردم خوابالو» به کارگردانی ادموندز یانسونز محصول کشور جمهوری لتونی و «لوئیز و لوکا- ماموریت ماه» به کارگردانی راسموس آ.سایورتسن محصول کشور نروژ و در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت 18 و 30 دقیقه «مجموعه وب سری 4» و «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده و در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل ساعت 20 و 45 دقیقه فیلم «حلزون نقاش» به کارگردانی مانوئلا ماستروکو محصول کشور کرواسی و «خرس معرکه» به کارگردانی وانگ شی محصول کشور آمریکا اکران می‌شود.
در پردیس سینمایی چهارباغ سالن چهل ستون در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت 16 «مجموعه وب سری 4» و «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی، در بخش نمایش‌های ویژه آثار مرمت شده سینمای ایران ساعت 18 فیلم «داستان‌های شاهنامه» به کارگردانی علی اکبر صادقی و در بخش مسابقه آثار داستانی ایران ساعت 20 فیلم «سفر سبز» به کارگردانی سعید گائینی اکران می‌شود.
در پردیس سینمایی چهارباغ سالن چارسوق در بخش آثار ایران و بین‌الملل ساعت 17 فیلم «شب آفتابی» به کارگردانی سید علی مدنی محصول کشور ایران و در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت 19 «بیست و سه نفر» اکران می‌شود.
در سینما بهمن در بخش مسابقه آثار داستانی ایران فیلم «خواب‌های خط‌‌خطی» به کارگردانی سید محمد حسینی، در بخش گزیده‌های مسابقه‌های بین‌الملل ساعت 18 و 30 فیلم «هایدی» به کارگردانی آلن گسپونر محصول مشترک کشورهای سوئیس، آلمان و آفریقای جنوبی و در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت 20 و 30 دقیقه فیلم «داستان آخر» به کراگردانی حیدعلی رحمانی قیدریجانی و «بنیامین» به کرگردانی محسن عنایتی نوش‌آبادی اکران می‌شود.
در اصفهان سیتی سنتر1 در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل ساعت 17 فیلم «سیم ششم» به کاگردانی بهرام عظیمی و «بنیامن»، ساعت 19 «مرداب» به کارگردانی تورفین ایورسن محصول کشور نروژ و «سوپر یوفی» به کارگردانی مارتین اسمیتز محصول کشورهلند، «کفش میخی» به کارگردانی عبداله شاهین محصول کشور ترکیه و «هکر» به کارگردانی پل برگ محصول کشور دانمارک اکران می‌شود.
در اصفهان سیتی سنتر 2 در بخش گزیده‌های مسابقه‌های بین‌الملل ساعت 16 و 30 دقیقه «هایدی»، در بخش مسابقه آثار داستانی ایران ساعت 18 و 30 دقیقه فیلم «جوانمردان» به کارگردانی علی احمدی و در بخش مسابقه سینمای ایران «مجموعه وب سری 4» و فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر اکران می‌شود.
در اصفهان سیتی سنتر 4 در بخش نمایش‌های ویژه آثار مرمت شده سینمای ایران ساعت 17 و 30 دقیقه فیلم «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد و در بخش نمایش‌های ویژه (فیلم و نشست)ساعت 19 و 30 دقیقه فیلم «کودکان کار و روستا» اکران می‌شود.
در پردیس هنر در بخش قصه‌های خاطره انگیز ساعت 22 و 30 دقیقه فیلم «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب اکران می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اصفهان جشنواره فیلم کودک و نوجوان روز چهارم اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات صنایع دستی، سوغات، غذاهای محلی و ... در شهرستان کوهسرخ برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید جواد موسوی در حاشیه برگزاری جشنواره ریواس گفت: برای مشارکت مردم دستگاه‌های دولتی و عمومی باید زمینه را فراهم کنند که در شهرستان کوهسرخ با انسجام به‌وجود آمده، زمینه فراهم شده است.

وی افزود: توسعه گردشگری شهرستان کوهسرخ برمبنای ظرفیت‌هایی از جمله گردشگری کشاورزی، گردشگری روستایی، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی برنامه ریزی شده که اجرای برنامه‌ها در این مسیر روند رو به رشدی دارد و تاکنون 6اقامتگاه بوم گردی، 6خانه مسافر در این شهرستان آماده بهره برداری است.

موسوی صنایع‌دستی را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان کوهسرخ عنوان کرد و افزود: طی دو سال گذشته 8 کارگاه صنایع ‌دستی در رشته‌های فرت بافی، گلیم بافی و دوخت‌های سنتی، گیوه بافی و قلاب بافی فعال شده و مبلغ 25 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و اشتغال مستقیم حدود 40 نفر فراهم شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: صنایع‌دستی و گردشگری در یک چرخه و زنجیره ارزش قرار دارند و وابسته به یکدیگرند، رونق گردشگری موجب فروش محصولات صنایع دستی و کشاورزی نیز شده و اقتصاد شهرستان را پویا کرده است.

رئیس گروه بازاریابی، آموزش و گردشگری داخلی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز در این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره های گردشگری رویدادی برای احیای هویت اسلامی و ایرانی، تقویت وحدت، رونق اقتصادی، رضایت مردم و همچنین معرفی جاذبه‌ های گردشگری است.

علی اکبر احمدزاده از تلاش این اداره کل برای ثبت جشنواره ریواس ریوش در تقویم جشنواره های گردشگری کشور خیر داد و افزود: معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه های گردشگری استان برای جذب گردشگران داخلی و بین المللی در اولویت اصلی برنامه های این معاونت است.

وی تاکید کرد: توزیع همگانی، زمانی و مکانی سفر با هدف توزیع درآمدهای اقتصادی برای تمام فعالان گردشگری استان در دست اقدام است.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ نیز گفت: این جشنواره روز جمعه 31 فروردین از ساعت 14 تا 20 در شهر ریوش برگزار شد.

رضا ربیعی افزود: شروع برداشت محصول ریواس از اواخر فرودین تا نیمه اردیبهشت است که بعد از پایان ماه مبارک رمضان امسال و با توجه به بارندگی‌های اخیر بهترین زمان برای برگزاری جشنواره انتخاب شد.

ربیعی درباره برنامه‌های این جشنواره گفت: برنامه‌های فرهنگی شامل مراسم آیینی و سنتی، چوب بازی، موسیقی محلی، نمایش طنز و ... در این جشنواره برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری و تولید محصولات متنوع کشاورزی و باغی در این شهرستان بیان کرد: در این جشنواره علاوه بر ریواس سبزی‌های بومی و محلی، آش کوریا و زِزِ، لبنیات، خشکبار، صنایع دستی، نان و فتیر و... عرضه شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد