Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:23:43 GMT

شکست تیم فوتبال ذوب آهن برابر سایپا

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۰۴۹

شکست تیم فوتبال ذوب آهن برابر سایپا

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا البرز در حالی از ساعت ۲۰:۱۵ دیشب و در چارچوب هفته نخست لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که علیرضا منصوریان به دلیل محرومیت نمی‌توانست تیمش را از کنار زمین هدایت کند و محمد خرمگاه دستیار او در کنار زمین حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ذوب‌آهن در این دیدار با ۲ گل از حریف پیش افتاد، اما در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

ذوب‌آهن که هنوز اجازه نداشت از ۳ بازیکن سرباز خود استفاده کند، این دیدار را با ترکیب اولیه محمدباقر صادقی، ابیا بووی باکر، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، علیرضا چراغعلی، مجتبی حق‌دوست، محمدرضا عباسی و کریسانتوس آغاز کرد.

در آن سوی میدان نیز ابراهیم صادقی تیمش را با ترکیب اولیه حامد فلاح‌زاده، کمال نیک‌خو، روزبه شاه‌علی‌دوست، مجتبی لطفی، طا‌ها شریعتی، امیرحسین حسین‌زاده، آرمان رمضانی، محمد شریفی، مجید علیاری، آرمین سهرابیان و محمدرضا سلیمانی به زمین فرستاد.

دو تیم در دقایق ابتدایی سعی در محک زدن یکدیگر داشتند و فرصت‌های نصفه و نیمه آن‌ها راه به جایی نمی‌برد.

در دقیقه ۳ نخستین حمله خطرناک سایپا روی دروازه ذوب‌آهن شکل گرفت که بازیکن نیجریه‌ای ذوب‌آهن اجازه به ثمر نشستن این موقعیت را به حریف نداد و محمدباقر صادقی این توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه ۵ حمید ملکی از سمت راست دروازه سایپا یک پاس در عرض ارسال کرد که تمام عرض زمین را طی کرد و بازیکنی نبود که از این توپ بهره ببرد.

در دقیقه ۷ مجید علیاری روی ارسال خوب محمدرضا سلیمانی صاحب توپ شد، اما ضربه سر علیاری را محمدباقر صادقی دروازه‌بان ذوب‌آهن در اختیار گرفت تا این فرصت نیز برای سایپا از دست برود.

در دقیقه ۱۵ محمدرضا عباسی پا به توپ به دروازه سایپا نزدیک شد، اما در نهایت راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۱۵ علیرضا چراغعلی از ذوب‌آهن به خاطر خطا روی آرمین سهرابیان، اولین کارت زرد این دیدار را از داور دریافت کرد.

در دقیقه ۱۷ بازی شوت از راه دور محمد شریفی به سمت دروازه ذوب‌آهن از کنار دروازه تیم اصفهانی به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۴ توپ پس از پاس‌کاری بازیکنان ذوب‌آهن به میلاد فخرالدینی رسید، اما این بازیکن نتوانست از موقعیت ایجادشده استفاده کند و توپ بدون اینکه به کرنر برود در اختیار بازیکنان سایپا قرار گرفت.

در دقیقه ۲۷ علیاری و سلیمانی در تدارک یک ضدحمله به سمت دروازه ذوب‌آهن برآمدند، اما بازیکنان ذوب‌آهن آن‌ها را ناکام گذاشتند.

در دقیقه ۳۰ شوت محکم حمید بوحمدان به سمت محوطه جریمه سایپا را مدافع سایپا دور کرد.

در ادامه و در همان دقیقه ۳۰ ارسال بلند میلاد فخرالدینی برای مهاجم ذوب‌آهن را ابتدا مدافع سایپا با سر دور کرد تا ذوب‌آهن از این فرصت نیز بی‌بهره بماند.

در دقیقه ۳۲ ارسال کم‌جان مجید علیاری به سمت محوطه جریمه ذوب‌آهن را محمدباقر صادقی در اختیار گرفت.

در دقیقه ۳۳ محمدرضا عباسی پا به توپ به سمت محوطه جریمه سایپا یورش برد که توسط مدافعان سایپا سرنگون شد تا یک ضربه آزا د از پشت محوطه جریمه به سود ذوب‌آهن اعلام شود. کریسانتوس پشت این توپ قرار گرفت، اما شوت او درست به جایی رفت که حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا جاگیری کرده بود.

ارسال بلند قاسم حدادی‌فر در دقیقه ۳۴ برای کریسانتوس می‌رفت که به موقعیتی مناسب برای ذوب‌آهن تبدیل شود که در اختیار دروازه‌بان سایپا قرار گرفت.

ارسال سرضرب حمید ملکی برای کریسانتوس در دقیقه ۳۵ موقیعت بعدی ذوبی‌ها بود، اما شوت کریسانتوس ارتفاع داشت و با فاصله زیادی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ ذوب‌آهن روی یک ارسال بلند اوت صاحب موقعی تشد که دفع ناقص دروازه‌بان سایپا توپ را به علیرضا چراغعلی رساند، اما شوت او توسط آرمین سهرابیان به کرنر فرستاده شد.

در ادامه قاسم حدادی‌فر پشت این ضربه کرنر قرار گرفت. ارسال او پس از ضربه سر محمدرضا عباسی به کریسانتوس رسید و این مهاجم نیجریه‌ای دروازه سایپا را در دقیقه ۴۱ باز کرد.

در ادامه و در دقیقه ۴۵ سایپا صاحب موقعیت گلزنی شد و پاس رو به بیرون مجید علیاری به امیرحسین حسین‌زاده رسید، اما شوت او از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در ادامه و در دقایق تلف‌شده نیمه نخست سایپا روی اشتباه مدافعان ذوب‌آهن باز هم موقعیت خطرناکی به دست آورد، اما ذوب‌آهن با خوش‌شانسی گل تساوی را دریافت نکرد.

نیمه نخست این دیدار در نهایت با همان یک گل به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ حمید بوحمدان با یک شوت زمینی محکم و دقیق از پشت محوطه جریمه سایپا، گل دوم ذوب‌آهن را به زیبایی وارد دروازه سایپا کرد.

در دقیقه ۵۴ سایپا دست به یک ضدحمله زد و به دروازه ذوب‌آهن نزدیک شد، اما هوشیاری محمدباقر صادقی مانع گلزنی نارنجی‌پوشان شد.

در دقیقه ۵۷ محمد شریفی از سایپا به دلیل خطایی که انجام داد با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

ابراهیم صادقی در دقیقه ۵۹ نخستین تعویض سایپا را انجام داد و معین عباسیان جایگزین مجید علیاری شد.

پس از ورود معین عباسیان به زمین وزن هجومی سایپا افزایش یافت و سایپا بالاخره روی ارسال این بازیکن و ضربه محمدرضا سلیمانی به گل نخست خود رسید تا فاصله ۲ تیم به حداقل برسد.

در دقیقه ۶۲ علیرضا چراغعلی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا ذوب‌آهن مجبور شود حدود ۳۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه دهد.

در ادامه بازیکنان ذوب‌آهن تلاش کردند کمی از سرعت بازی کم کنند.

در ادامه و در دقیقه ۶۶ سایپا با اتکاء به تعویض طلایی خود یعنی معین عباسیان به گل دوم خود رسید تا پیروزی ۲ گله ذوب‌آهن با تساوی ۲ بر ۲ عوض شود. سایپا روی خطای بازیکن ذوب‌آهن صاحب ضربه آزاد شده بود و عباسیان با یک شوت از راه دور این ضربه آزاد را به صورت مستقیم وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.

در دقیقه ۶۹ سرمربی سایپا تعویض دیگری انجام داد و سعید محمدی‌فر به جای طا‌ها شریعتی به زمین آمد.

در دقیقه ۷۱ مهران درخشان‌مهر به جای محمدرضا عباسی در ترکیب ذوب‌آهن قرار گرفت.

در دقیقه ۷۳ ذوب‌آهن اسیر ضدحمله حریف شد و پاس عمقی بازیکن سایپا به محمدرضا سلیمانی زهردار رسید و او هم با جا گذاشتن مدافعان و دروازه‌بان ذوب‌آهن دروازه این تیم را برای بار سوم باز کرد.

در دقیقه ۷۴ کریسانتوس از ترکیب ذوب‌آهن خارج شد و رضا حبیب‌زاده به جای او به زمین آمد.

در دقیقه ۷۷ سرمربی سایپا محمدرضا سلیمانی مهاجم گلزن خود را از زمین خارج کرد و رضا جعفری را به بازی فرستاد.

در دقیقه ۷۹ ذوب‌آهن صاحب یک فرصت نصفه و نیمه شد، اما هوشیاری مدافعان سایپا مانع گلزنی این تیم شد.

در دقیقه ۸۱ و در سومین تعویض ذوبی‌ها زبیر نیک‌نفس به جای ابیا بووی باکر در ترکیب این تیم قرار گرفت.

در دقیقه ۹۰ ضربه سرکش و نفس‌گیر رضا حبیب‌زاده بافاصله نزدیکی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

در دقیقه ۹۰+۲ ذوب‌آهن در محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد، اما داور خطای هند هادی محمدی را اعلام کرد ت ااین فرصت نیز رهاوردی برای ذوب‌آهن نداشته باشد.

در دقیقه ۹۰+۴ سایپا فرصت زدن گل چهارم خود را نیز داشت، اما در حالی که آرمان رمضانی با دروازه‌بان ذوب‌آهن تک به تک شده بود این فرصت را با بی‌دقتی از دست داد.

این دیدار در نهایت با شکست ۳ بر ۲ ذوب‌آهن به پایان رسید.

  انتهای پیام/م   دیدار تیمهای فوتبال ذوب آهن مقابل سایپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته نوزدهم رقابت های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء دست به کار بزرگی زد و موفق شد با یک گل از سد الوحده رده چهارمی عبور کند.

نخستین موقعیت جدی بازی توسط مهاجم ایرانی کلباء خلق شد. در دقیقه سوم بازی، ارسال عبدالعزیز الحمحمی به آندرس وومبرگر رسید و او توپ را برای قایدی کاشت که ضربه او در محوطه 6 قدم به تور کنار دروازه برخورد کرد و به شکل ناباورانه ای به گل تبدیل نشد.

در ادامه این نوراللهی بود که اولین فرصت جدی تیمش را ایجاد کرد و او بدشانس بود که به گل دست پیدا نکرد. پس از اینکه احمد نور در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، پس از یک کنترل دیدنی، با روی پا اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه، به بیرون رفت.

ببرها در دقیقه 43 و با تأثیرگذاری بازیکن ایرانی خود به گل رسیدند. مهدی قایدی یک توپ سرگردان را در گوشه محوطه جریمه ربود و سپس در شرایطی که به سمت خط عرضی زمین و گوشه محوطه در حرکت بود، با یک پاس پشت پای دیدنی، توپ را برای عبدالعزیز الحمحمی فرستاد این بازیکن نیز توپ را به روی دروازه ارسال کرد که آندرس وومبرگر اسلوونیایی با یک ضربه سر، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در ادامه الوحده چند شانس خوب گلزنی را خلق کرد. ارسال فاکوندو کروسپزکی در مقابل دروازه به عمر خریبین رسید و این بازیکن با یک چرخش، مقابل دروازه بان کلباء قرار گرفت که توپ او به شکلی کاملا اتفاقی به حمد المنصوری برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در نهایت تلاش های الوحده برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و کلباء موفق شد در دیداری مهم، دست به کار بزرگی زده و الوحده ای را شکست دهد که می توانست با پیروزی در این مسابقه، به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند. ببرها با این پیروزی، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و به رتبه نهم صعود کردند.

در این بازی، مهدی قایدی در دقیقه 90 بازی جای خود را به احمد النقبی داد ولی احمد نوراللهی به طور کامل برای الوحده بازی کرد و در دقیقه 68 نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • شکست خیبر در کرج
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • توقف در جریان حساس‌ترین بازی لیگ یک
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه