Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@21:36:16 GMT

کشته شدن سه نظامی ترکیه در درگیری با پ‌ک‌ک

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۰۷۲

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات محلی ترکیه اعلام کردند که سه تن از نظامیان این کشور در جریان درگیری با نیروهای "حزب کارگران کردستان" در جنوب شرقی این کشور در منطقه‌ای نزدیک به مرزهای سوریه و عراق کشته شدند.

در همین راستا، دفتر  استانداری "شرناق" در بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیانی‌ که عصر چهارشنبه کشته شدند در حال تامین امنیت تاسیسات شرکت نفت ملی ترکیه واقع در نزدیکی شهر "سیلوبی" بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درگیری‌ها همچنین منجر به کشته شدن سه عضو پ‌ک‌ک شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: پهپادی که پیشتر در این منطقه رهگیری شد متعلق به حزب کارگران کردستان است که آنکارا آن را گروهی تروریستی  قلمداد می‌کند.

این امر همزمان با تداوم فعالیت دولت ترکیه علیه نیروهای کرد این کشور رخ داده است.

مقامات ترکیه روز چهارشنبه از بازداشت ۹ تن به ظن ارتباط با اعضای حزب کارگران کردستان خبر دادند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ عبدالرضا ضربت امروز، ۳۰ فروردین در این ارتباط گفت: در ساعت ۱۱ شب بیست و نهم فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه «کفترکـ» در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید؛ مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس، مورد تمسخر از سوی فروشندگان ( زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند.

ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری ۴۰ ساله (مادر قاتل) نیز با سلاح سرد، دختر مقتول را مجروح می‌کند، گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

ضربت با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد که عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این‌چنینی در جامعه جلوگیری کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227596 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • ۲۱ پهپاد ارتش اوکراین در «بلگورود» روسیه منهدم شدند
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران