Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف چهار صفر از پول ملی نمی‌تواند تورم را کاهش دهد بلکه این یک مُسکن موقتی بوده که ممکن است به درد تبدیل شود.

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حذف چهار صفر از پول ملی اظهار کرد: بنده مخالف این طرح هستم چون باید ارزش پولی خود را حفظ کرده و با حذف چهار صفر نمی‌توان ارزش پول را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس این موضوع یک بدعت بد محسوب می‌شود بنابراین تمامی تلاش‌ها باید بر این باشد که ارزش پول را پربار، معتبر و سلامت حفظ کرد چون این موضوع راهکار درستی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌تردید حذف چهار صفر از پول ملی نمی‌تواند تورم را کاهش دهد بلکه این یک مُسکن موقتی بوده که ممکن است به درد تبدیل شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: گر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود. نماینده‌های مجلس درد مردم را به خوبی لمس می‌کنند

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • آتش بس ایران و اسرائیل موقتی است؟
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن ها باید «نه» بگوییم
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن‌ها باید «نه» بگوییم
  • خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو به ۱۴۷ هزار میلیارد ریال رسید
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود
  • محاسبه آنلاین نرخ مهریه ۱۴۰۳
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس