Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@18:53:31 GMT

ماجرا مسمومیت شبانه ۱۹ کارگر در یک کارخانه

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۱۵۵

رسانه ها طی دو روز گذشته خبر از مسمومیت ۱۹ کارگر شرکت فرنخ در شهر پرحادثه کارگری در قزوین خبر دادند، مسئله ای که تسنیم به بررسی ابعاد مختلف آن پرداخت.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، ۲۸ مرداد ماه در شیف شب یکی از شرکت های نساجی استان قزوین، کمپرسور تامین هوای لازم با نقص فنی مواجه شده که نهایتا به تولید گاز و مسمومیت ۱۹ کارگر منجر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامدار رئیس مرکز فوریت های پزشکی قزوین در همان ساعات اولیه در گفت وگو با رسانه های گروهی استان قزوین از انتقال ۱۹ کارگر مسموم در اثر استشمام دود و بخار از دستگاه های کمپرسور هوا خبر داد و گفت: ۱۹ کارگر مسموم تنفسی این شرکت به دو بیمارستان بوعلی و ولایت قزوین منتقل شدند.

ماجرای مسمومیت تنفسی کارگران چه بود؟

مسئله اصلی گویا زیر سر دستگاه کمپرسور هوا بود، دستگاه های به منظور تامین هوای مورد نیاز واحدهای نساجی با فشرده سازی هوا و دمیدن آن در سالن ها رطوبت لازم برای واحدهای نساجی را تامین کند.

اما نقص فنی در یکی از دو دستگاه کمپرسور هوا در ساعات نهایی شب ۲۸ مرداد ماه سبب شد تا نزدیک به ۵۰ لیتر روغن تبخیر و با هوای فشرده شده لازم برای واحد به سالن ها دمیده شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قزوین کارخانه مسمومیت کارگران مسمومیت تنفسی کمپرسور هوا اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اخلالگران نظام اقتصادی و فضای مجازی برخورد می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برخورد لازم با اخلال‌گران نظام اقتصادی و مخلان فضای مجازی در اولویت اقدامات قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حسین رجبی بعدازظهر امروز -یکشنبه بیست‌وششم فروردین- در نخستین جلسه هماهنگی دادستان‌های شهرستان‌های استان قزوین در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: حمایت همه‌جانبه خویش را از اقدام نیروهای مسلح کشور در پاسخ به اقدامات شرورانه و ددمنشانه رژیم سفاک اشغالگر قدس را اعلام می‌داریم.

وی افزود: با استناد به کلام امام معتقد هستیم که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. در حوزه جنگ سخت نیروهای مسلح کشور ضربِ شصتْ و سیلی تدافعی خوبی در مقابل شرارت‌های دشمنان در شب گذشته به عنوان اقدام اولیه به صورت دشمن سفاک ایران اسلامی زدند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: لازم است در حوزه جنگ نرم هم در مقابل قلم به دستان و جیره‌خواران داخلی هم اقدامات لازم صورت پذیرد، از همین‌رو برخورد لازم با اخلالگران نظام اقتصادی و مخلان فضای مجازی در اولویت اقدامات قرار می‌گیرد.

رجبی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب، ادامه داد: اجرای این طرح همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است و از امروز ناهنجاری‌های اخلاقی را در استان پیگیری خواهیم کرد، در این طرح ۱۷۰ نفر نیرو در قالب ۱۰ تیم در حوزه عفاف و حجاب آموزش دیده‌اند که آن را عملیاتی می‌کنند.

کد خبر 744450

دیگر خبرها

  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ
  • هوای استان قزوین گرم‌تر می‌شود
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • با اخلالگران نظام اقتصادی و فضای مجازی برخورد می‌کنیم
  • سالم‌سازی هوای پاک محیط با پلاسمای سرد
  • کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود
  • هوای قزوین به تدریج گرم می شود