Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی در پیامی به مناسبت روز پزشک آورده است:

« به نام خداوند جان آفرین 

ایران کهن، زادگاه پزشکان بلند آوازه‌ای است که قرن‌ها چون اختران فروزان و بر آسمان علم و هنر جهان درخشیدند، نامدارانی که طبابت را با حکمت و هنر درآمیختند تا در کتاب ایام، حکیمانی پرفروغ و جاودانه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پزشک را که زادروز بوعلی سینا، یکی از این حکیمان فرزانه بی‌بدیل است به همه پزشکان ارجمند سرزمینم، آنان که درون مرزها، خدمتگزار مردم دردمند کشورمان هستند و دیگران که در اقصی نقاط جهان به عنوان طبیبانی سرشناس، افتخار ایران عزیزند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در دستیابی به افتخارات برجسته سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اگرچه تلاش همه دست اندرکاران عرصه بهداشت و درمان کشور، ستودنی است، اما نقش بی نظیر پزشکان، در راهبری و هدایت این حرکت عظیم و کسب دستاوردهایی همچون کاهش مرگ و میر گروه‌های آسیب‌پذیر، افزایش امید به زندگی و ارتقای دیگر شاخص‌های سلامت در سطوح ملی منطقه‌ای و جهانی، فراموش ناشدنی است.

درود می‌فرستم به روح بلند پزشکان شهیدی که در کنار رزمندگان دفاع مقدس، روپوش سپیدشان، کفن گلگون‌شان شد.

یقین دارم مردم شریف این سرزمین، مهربانی و همراهی جامعه پزشکی را در روزهای سخت گذشته و امروز فراموش نخواهند کرد، همکاران ارجمندمان نیز آگاهند که در این سرزمین مقدس، نامهربانان اندک‌اند و مهربانان و حق شناسان، کماکان بی‌شمار.

عزت و سربلندی همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز پزشک وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین یاد آور حماسه آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف نگری و درایت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نامگذاری گردید.

از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه‌های مهم، تاریخ ساز گردید. مبارزه با بحران آفرینی منافقین، اشرار و ضد انقلاب، حضور مستمر، کوبنده و غرور آمیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تلاش خستگی ناپذیر برای آبادانی کشور پس از دفاع مقدس و امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و دفاع از حدود و ثغور مرز‌ها تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مجاهدانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت تبلور و مصداق بارز شجره طیبه است.

امروز، ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری‌های نوظهور و دستاورد‌های بزرگ، در عرصه‌های دفاعی- امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری گردیده است و سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی دلاورمردان ارتش در نیرو‌های چهارگانه زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی می‌باشد که با نقش آفرینی‌های سرنوشت ساز و راهبردی خود تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ نموده اند.

همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه تعامل مثال زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق صحنه‌های بدیع و با شکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات"وعده صادق" محقق گردید.

اینجانب با ادای احترام به ساحت پاک شهیدان گرانقدر، جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و تقدیر و گرامی داشت مقام ایشان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را به ارتشیان و آحاد نیرو‌های مسلح سرافراز و ملت شریف، فهیم و بصیر ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات بیشتر در روند پیشرفت‌های نظامی و تقویت بنیه بازدارندگی کشور را در سایه عنایات حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت داهیانه و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • تعداد پزشکان اعزامی به حج کم شد/ ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳؛ پزشک عمومی ۱۲۶ و فوق تخصص ۲۴۱ هزار تومان
  • جزئیات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد ؛ از پزشک عمومی تا جراح و سزارین