Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران پس از شکست شاگردانش برابر لبنان گفت: شاگردانم به دلیل بی‌تجربگی شروع خوبی نداشتند و نتوانستند نتیجه کوارتر اول را جبران کنند. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

شایسته متشرعی پس از مسابقه شاگردانش برابر لبنان در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در جلسه کمیته فنی به مسئله حضور بازیکنان خارجی لبنان و اردن اعتراض کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن لبنان، آمریکایی – لبنانی است که فیبا چون مدارکشان برای شرکت در مسابقات کامل نبود، با حضورشان در این مسابقات مخالفت کرد.

وی درخصوص مسابقه تیم ایران برابر لبنان اظهار داشت: شاگردانم کوارتر اول را به دلیل بی تجربگی با اختلاف زیاد 28 بر 14 واگذار کردند و علیرغم بازی خوب در ادامه مسابقه نتوانستند جبران کنند. شاگردانم در کوارتر دوم 15 بر 14 پیروز شدند. در کوارتر سوم 27 بر 21 شکست خوردند و در کوارتر چهارم جنگیدند و با نتیجه 25 بر 19 به پیروزی رسیدند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان افزود: تیم ملی در کوارتر دوم و چهارم خیلی زحمت کشید و اگر در شروع بازی می‌توانست به استرس خود غلبه کند نتیجه بهتری به دست می‌آمد. تیم ملی ایران زمان کوتاهی تمرین کرده و برنامه ما در این زمان قابل جبران نیست. ملی‌پوشان کشورمان در بلندمدت حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی با اشاره به قدرت تیم لبنان و تصورشان درباره ایران گفت: لبنانی‌ها فکر می‌کردند ایران تیم دست و پا بسته‌ای است اما با دیدن عملکرد خوب شاگردانم غافلگیر شدند. بازیکن شاخص تیم لبنان در حضور 38 دقیقه ای خود توانست 25 امتیاز به دست آورد. لبنان تیم قدرتمندی است و رقابت برابر این تیم کار ساده‌ای نیست.

متشرعی همچنین درخصوص تغییر برنامه بازی‌ها توسط اردن اظهار داشت: اردن از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کرد و در ابتدا برنامه مسابقه را تغییر داد. تیم ما در نخستین بازی خود باید با میزبان رقابت می‌کرد نه لبنان، اما این تیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کرد و اعتراض ما هم تاثیری نداشت. تیم ما فردا با اردن مسابقه خواهد داشت، اما هیچ چیزی نمی‌تواند ما را متوقف کند.

وی در ادامه به هماهنگی کم تیمی ایران اشاره کرد و گفت: تیم ملی ایران نیاز به هماهنگی بیشتری دارد که این مسئله نیاز به زمان دارد. این تیم به تجربه احتیاج دارد تا ملی‌پوشان با بازی های پی در پی بتوانند بر هیجانات روحی خود غلبه کرده و اعتماد به نفس شان را بالا ببرند.

وزن‌کشی و اعلام برنامه مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول کشتی آزادمتشرعی: فیبا باعث لغو کمپ تیم بسکتبال بانوان در ترکیه شدترکیب تیم ملی بسکتبال بانوان برای حضور در مسابقات غرب آسیا مشخص شد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,31,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بسکتبال بانوان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال بانوان ایران بسکتبال بسکتبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان

به گزارش "ورزش‌سه"، پیام حیدری در شرایطی برای قضاوت مصاف سپاهان و ذوب‌آهن انتخاب شده که هواداران و سایر اعضای سپاهان خاطره خوشی از او ندارند. حیدری در این فصل سه بار برای سپاهان سوت زده که یکی افتتاحیه لیگ برتر برابر تراکتور بوده که با پیروزی 3 بر یک طلایی پوشان همراه شد و در دو بازی بعدی که سپاهان به مصاف ملوان و استقلال رفت، در هر دو مسابقه مورایس و شاگردانش با شکست از زمین مسابقه خارج شدند.

سپاهانی‌ها معتقدند که پیام حیدری و تصمیماتش در دو شکست برابر ملوان و به ویژه شکست در بازی برگشت برابر استقلال تاثیرگذار بوده است و به همین دلیل بلافاصله پس از اعلام فدراسیون مبنی بر قضاوت این داور در دربی اصفهان، بلافاصله به فدراسیون و کمیته داوران نامه زده‌اند و خواهان تغییر داور مسابقه شده‌اند؛ درخواستی که باید دید چه واکنشی از سوی فدراسیون و کمیته داوران به همراه خواهد داشت.

دیدار سپاهان و ذوب آهن معوقه هفته دوم نیمه دوم مسابقات لیگ بیست و سوم است که روز آینده از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک|ایران کامبک زد و برد
  • افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!
  • بازگشایی حریم هوایی لبنان، اردن و سرزمین‌های اشغالی پس از پاسخ ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا