Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:41:59 GMT

باید تدابیری بیندیشیم که راحت گل نخوریم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۲۸۷

باید تدابیری بیندیشیم که راحت گل نخوریم

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن دیشب پس از شکست ۳ بر ۲ تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر سایپا اظهار داشت: به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان ما تلاش خوبی کردند، اما روی حرکتی ساده و بی‌تجربگی بازیکن ما اخراج شد.

او با بیان اینکه بازیکنان ذوب‌آهن آنچه را که کادر فنی از آن‌ها خواستند، در زمین اجرا کردند، تصریح کرد: شانس با ما یار نبود و توپ‌های ساده‌ای وارد دروازه‌مان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در روز‌های آینده شرایط خوبی را تجربه کنیم. این بازی نوید روز‌های خوبی می‌دهد و مطمئناً روز‌های خوب و آینده روشنی خواهیم داشت.

مربی تیم ذوب‌آهن درباره اینکه ابیا بووی باکر، مدافع این تیم از مهاجمان سایپا عقب می‌افتاد، خاطرنشان کرد: او بازیکن قابلی است، اما صد درصد آماده بازی نیست. ما نیاز داریم که از باکر استفاده کنیم، اما او از لحاظ بدنی عقب است. باید کمک کنیم که این بازیکن به آمادگی صد درصد برسد.

خرمگاه درباره عملکرد ضعیف محمدباقر صادقی، دروازه‌بان ذوب‌آهن تصریح کرد: او و سایر بازیکنان، شرایط سختی دارند و باید به هم کمک کنیم. عیار بازیکنان در یک یا دو بازی مشخص نمی‌شود. صادقی دروازه‌بان باتجربه‌ای است و مطمئن هستیم در ادامه مسابقات به ما کمک می‌کند. اگر شکست خوردیم، همه در این شکست مقصر هستیم و اگر برنده شویم، همه با هم پیروز می‌شویم.

او در مورد برکناری سعید آذری از مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در این باره صحبت کنیم، می‌گویند بهانه می‌گیریم. مطمئن باشید بعد از این اتفاقات وضعیت ما از لحاظ روحی به‌هم خورد. این تصمیم، صلاحدید باشگاه بود و من هم به آذری خسته نباشید ویژه می‌گویم. او برای باشگاه دلسوزی می‌کرد و فردی است که برای باشگاه ذوب‌آهن و ورزش ما زحمات زیادی کشیده است. امیدوارم او در آینده شرایط خوبی داشته باشد. اگر فردا (جمعه) این اتفاق رخ می‌داد، خیلی بهتر بود. امروز، اما با برکناری آذری، شرایط روحی خیلی خوبی نداشتیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درمورد اخراج محمدرضا چراغعلی از زمین مسابقه تصریح کرد: او بازیکن بی‌تجربه‌ای است که جوانی کرد. امیدوارم این بازی، تجربه بزرگی برای چراغعلی و چراغعلی‌ها باشد.

خرمگاه درباره ضعف تیم ذوب‌آهن در خط دفاع گفت: باید تدابیری بیندیشیم که راحت گل نخوریم. این مشکل از طرف مربی است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که کلین‌شیت داشته باشیم. امیدواریم بازیکنان از لحاظ تاکتیکی و روانی به شرایطی برسند که هر بازی کلین‌شیت کنیم.

خرمگاه با انتقاد از قضاوت مرتضی منصوریان در این مسابقه گفت: داوری مشکل داشت. البته ما اعتراض نمی‌کنیم، اما امیدوارم ممبینی تدابیری بیندیشد که مشکلی از بابت داوری نداشته باشیم، چون از این بابت اذیت می‌شویم. داوران تستی برای بازی ما انتخاب شدند و همه صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به تیم حریف می‌دادند. این داور، اولین بازی لیگ برتری خود را سپری می‌کرد و شرایط بازی روی او تأثیرگذار بود. منصوریان حتی روی صحنه خطای معمولی، سه بار سوت می‌زد. امیدوارم در هفته‌های آینده از داوری متضرر نشویم.

«دو بازیکن سایپا باید از زمین اخراج می‌شدند و یک پنالتی مشکوک هم به سود ما گرفته نشد.»، مربی تیم ذوب‌آهن ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: چراغعلی در نیمه اول به راحتی کارت زرد گرفت، اما بازیکن حریف می‌توانست به صورت مستقیم از بازی اخراج شود. داوری روی بازی تأثیرگذار بود و دو بازیکن حریف باید اخراج می‌شدند.


انتهای پیام/م

  صحبتهای مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عملکرد تیمش مقابل سایپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • نفس راحت لاک‌پشت سبز در ساحل تیاب میناب
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!