Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@00:56:32 GMT

۲ نفر در رودخانه کارون خرمشهر غرق شدند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۳۶۷

به گزارش ایرنا از سایت پلیس سرهنگ همت علی ترکارانی پنجشنبه گفت: در پی اعلام گزارش به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن ۲ جوان در رودخانه ای در روستای"ام الخرجین" شهرستان خرمشهر، بلافاصله تیم های انتظامی و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه، جوانی ۲۳ساله به همراه نوجوانی ۱۲ ساله به علت آشنا نبودن با فن شنا و بی احتیاطی در رودخانه روستای "ام الخرجین" غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روستای ام الخرجین از توابع روستاهای حاشیه رودخانه غرب کارون بخش مرکزی شهرستان خرمشهر قرار دارد.

در ۲ هفته گذشته یک جوان ۱۸ ساله و کودکی پنج ساله در نهر محرزی و یکی از انهار منشعب از رودخانه کارون در خرمشهر غرق شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج گفت: عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک چهارساله که ظرف ۲ روز گذشته تاکنون در رودخانه خرسان شهرستان دنا غرق شده همچنان ادامه دارد.

محمد رستمی افزود: روز گذشته غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به ما گزارش شد و گروه غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شده است.

وی ادامه داد: این کودک چهار ساله در مسیر رودخانه قرار گرفته بود که آب رودخانه آن را با خود برد.

رستمی بیان کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک و از ۲ روز گذشته آغاز کرده اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است و روز گذشته هم تیم غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کل کشور موضوع غرق‌شدگی به سازمان آتش‌نشانی‌ها واگذار شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.
وجود دریاچه و سدهای کوثر، مارون و بیش از ۱۰ رودخانه پرآب، کانون پرمخاطره‌ای برای سلامت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فصل گرماست.

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • خداکند سیل نیایدچون مسئولان استان هنوز مطالعه نکرده اند
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه