Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

بسمه تعالی
غدیرعیدعدالت ورهبری است،عید انسانیت وکمال طلبی است،عید شعله افکنی براندیشه هاست،عیدامید آفرینی در دلهاست،عید روز بشریت و روز انسان است،غدیر تداوم رسالت محمدی صل الله علیه وآله در ولایت علوی است،غدیر عید پیمان ومیثاق وعهد است، غدیر کاشتن بذر ولایت در جان هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غدیر نشان دادن خورشید به گرفتاران ظلمت هاست.غدیر خم که درمعنی ژرف تر از دریا گسترده تراز سینه اقیانوس است.پیوند نبوت و ولایت است تا مبلغ بلوغ مکتب و اکمال دین گرددومسلمانان را به رهبری فرزند ابیطالب از سر گردانی وحیرت به راه حیات ونجات رهنمون گردد،چرا که امت بی امام وراه بی علامت وشب بی چراغ وکشتی بی ناخدا ودشت بی چشمه وقنات خشکیده وبی آب و رفتن بی راهنما ،سالک رابه بی راهه میکشد و حرکت بی صیرت دوری روزافزون از مقصد را به دنبال دارد وعمل بی رای امام گام باور را در باتلاق شک فرو میبرد. برای این مهم چه کسی شایسته تر ازتربیت یافته پیامبر و رهشناس تر از مولود کعبه و قاطع تر از ابوتراب و سپیده تر ازمرتضی و والاتر از علی؟؟
غدیر،عیدالله اکبر است،عید آل محمد صل الله علیه و آله است،عید هواداران حق و وفاداران به پیامبر است.امروز هم در جهان متلاطم سرگشتگی، رسالت معتقدان به ولایت ائمه علیه السلام است که این فروغ فروزان را درکانون دلهایی برافروزند که به عشق عدالت و انسانیت می تپند،چرا که محرومیتی بزرگتر از نداشتن و نشناختن علی علیه السلام نیست.و دریغ بر بشر.
لشکر14 امام حسین علیه السلام که در طول تاریخ انقلاب همواره مدافع ارزش های نظام و انقلاب بوده و در این راه پر افتخار شهدای زیادی را تقدیم نموده است بر خود میبالد که از راهروان راه نورانی ولایت و اطاعت از ائمه اطهار علیهم السلام بوده و انشالله بعد این نیز چنین باشد. بر خود فرض میدانیم که در ایام نورانی عید بزرگ شعیان عید الله الاکبر غدیر تبریک خالصانه خود را به محضر ولی نعمتمان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقش امام خامنه ای و همچنین کلیه شعیان و آزادگان جهان و همچنین همرزمانمان در سراسر نقاط جهان خصوصا ملت شهید پرور ایران اسلامی اعم از فارس ، ترک ، لر ، بلوچ ،کرد ، عرب و ... عرض نموده و سلامت و سعادت کلیه ره پویان راه حق و حقیقت را از درگاه خداوند متعال مسالت مینماییم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش تجلیل از خادمین موکب اربعینی عشاق الحسین سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر که با حضور خادمین موکب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: تفکر و مکتب حسینی توسط امام خمینی (ره) با آمدن انقلاب اسلامی احیا شد و تبلور دیگری در جهان اسلام پیدا کرد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر مکتب امام حسین را مکتبی برای دفاع از دین خدا دانست و اظهار کرد: تمامی اقداماتی که در انقلاب اسلامی بر مبنای دین خدا انجام شده همگی با استفاده از ویژگی‌های حماسه حسینی است.

وی در پایان با بیان اینکه اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد تصریح کرد: قدرت امت اسلامی تماماً نشأت گرفته از ویژگی‌های مکتب امام حسین علیه‌السلام است.

مسئول موکب اربعینی عشاق الحسین سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های نهادها و دستگاه‌های مختلف در این استان گفت: موکب عشاق الحسین علیه‌السلام توانست با پیگیری‌های سپاه استان بوشهر در شهر نجف اشرف مستقر و به زائرین اربعین حسینی خدمات مختلف ارائه دهد.

سلیمانی با بیان اینکه این موکب به مدت ۱۳ روز در شهر نجف اشرف مستقر بود تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته تلاش می‌کنیم در اربعین حسینی به بهترین شکل در این موکب خدمات مختلفی را در نجف اشرف به زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام ارائه دهیم.

کد خبر 6078495

دیگر خبرها

  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد