Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای فرامنطقه ای به طور دائم از سوی سامانه های کنترلی ایران رصد می شوند و ما برای رویارویی با هرگونه تهدید احتمالی آمادگی کامل داریم.

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری اظهارداشت: فرا منطقه ای ها برای ما امنیت ایجاد نمی کنند از این رو ما به همراه دیگر کشورهای منطقه باید امنیت را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه امنیت باید در منطقه بومی باشد، زیرا امنیت غیر بومی پاسخگو نیست، گفت: ایران و هفت کشوری دیگری که در جنوب ما هستند یعنی ائتلاف هفت به علاوه یک، باید امنیت خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان را تامین کنند.

فرا منطقه ای ها دائما رصد می شوند

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از صحبت های خود به حضور نیروهای بیگانه در منطقه اشاره و عنوان کرد: نیروهای فرا منطقه ای در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به طور دائم رصد می شوند و سامانه های کنترلی ما لحظه به لحظه تحرکات نیروهای نظامی فرامنطقه ای را تحت نظر دارند.

وی با تاکید بر اینکه برای رویارویی با هر تهدید احتمالی در آمادگی کامل هستیم، گفت: نیروهای ما به منظور رویارویی احتمالی با دشمن و در نطفه خفه کردن تهدیدات آمادگی کامل دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما موظف هستیم همیشه بیشترین آمادگی را داشته باشیم و توان رزمی خود را نیز مدام افزایش دهیم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام عملیات امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌فارس با تلاش امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی حاجی رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به خدمات‌رسانی به خدمه و ملوانان شناورها و کشتی‌ها در خلیج‌ فارس در نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نوار ساحلی این استان 6 مرکز جستجو و نجات دریایی راه‌اندازی کرده که به‌صورت شبانه‌روزی امدادرسانی می‌کند.

وی با اشاره به فعال بودن مرکز جستجو و نجات دریایی در بنادر عسلویه، دیر، محمدعامری، بوشهر، خارگ و دیلم گفت: 7 شناور ناجی با تجهیزات پیشرفته و مدرن به همراه نیروهای امدادگر مجرب در مراکز جستجو و نجات دریایی فعالیت می‌کنند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از امدادرسانی به 42 فروند شناور در خلیج‌فارس در سال 1402 خبر داد و بیان کرد: در این عملیات‌ها 172 نفر از خطر غرق‌شدگی در خلیج‌فارس نجات یافتند.

حاجی‌رضایی فوت 2 نفر در حوادث یادشده را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در سال گذشته با حضور به موقع شناور امدادی ناجی ضمن امدادرسانی به شناورها به 70 نیاز پزشکی خدمه شناورها در آب‌های استان بوشهر پاسخ داده شد.

وی از انجام عملیات امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس با تلاش امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی 23 به موقعیت اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه خدمه مصدوم به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل شده گفت: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه 1550 مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی 9 به موقعیت اعلامی اعزام و فرد مصدوم در اسکله مروارید خارگ تحویل آمبولانس شد.

وی از دریانوردان خواست به محض مواجهه با شرایط اضطرار در خلیج فارس در اسرع وقت با سامانه تلفنی 1550 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم