Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خدیجه زینال‌زاده، سرمربی تیم ووشوی جوانان ایران در بخش ساندای دختران، گفت: داوران در مبارزات امروز به ما کم لطفی کردند وگرنه حق نفرات تیم ایران کسب مدال طلا بود. تاریخ انتشار: 10:52 - 01 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۵۴۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سه سانداکار تیم دختران ایران، امروز در جریان دهمین دوره رقابت‌های ووشوی جوانان آسیا در بورنئی برابر حریفانی از چین و در مبارزاتی نزدیک با شکست مواجه شده و به یک مدال نقره و ۲ برنز رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ناداوری در این مبارزات مانع از رسیدن دختران ایران به نتایجی بهتر شد.

خدیجه زینال‌زاده در این خصوص به خبرنگار میزان، گفت: بیش از سه ماه برای حضور در مسابقات آسیایی تلاش کردیم و مبارزات خوبی هم از سوی دختران سانداکار ما به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: به گواه تمام حاضرین در سالن و حتی مربیان سایر کشورها، در هر سه مبارزه امروز باید ووشوکاران ایران به برتری می‌رسیدند که متاسفانه داوران کم لطفی کردند و مانع از رسیدن دختران ما به مدال‌های خوشرنگ‌تر شدند.

سرمربی تیم ایران تصریح کرد: از مبارزات شاگردانم راضی هستم، چراکه از نظر فنی، بهتر از رقیبان بودند.

وی خاطرنشان کرد: باید از فدراسیون تشکر کنم که در این شرایط سخت اقتصادی، تیم کاملی را برونئی اعزام کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ووشو ووشو ساندا ورزش ایران بانوان ووشو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت دانش آموز کازرونی در تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: فاطمه نوری؛ دانش آموز پایه یازدهم آموزشگاه قبازرد کازرون است.
رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: این دانش آموز فوتبالیست از سوی کادر فنی تیم ملی در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال جوانان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: فاطمه نوری تنها بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال جوانان ایران از استان فارس است که در رقابت‌های کافا ۲۰۲۴ در کشور تاجیکستان تیم ملی را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران
  • عضویت دانش آموز کازرونی در تیم ملی فوتبال دختران
  • بارش پراکنده در خراسان جنوبی
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها
  • مردم چقدر از وضعیت سلامت خود رضایت دارند؟