Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:17:56 GMT

مصدومیت یک آتش‌نشان هنگام مهار آتش‌سوزی در رشت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۷۳۳

مصدومیت یک آتش‌نشان هنگام مهار آتش‌سوزی در رشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی  رشت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  گفت: آتش سوزی از پشت بام چندین خانه با پشت بام های بهم پیوسته شامگاه گذشته به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی با اشاره به اعزام ٤٤ آتش نشان به همراه ١٢ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه در بلوار شهید افتخاری رشت افزود: به دلیل کوچه های تنگ و باریک و مملو از پارک خودروهای شخصی و تجمع بیش از حد شهروندان، عملیاتی سخت و نفس گیر برای آتش نشانان رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این عملیات، شدت شعله های آتش که از فاصله بسیار دور مشاهده می شد ، تهدیدی برای خانه های همجوار بود که با تلاش آتش نشانان از پیشروی بیش از پیش آتش جلوگیری شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی   رشت با بیان این که علت این حادثه در دست بررسی است. خاطر نشان کرد: یک نفر از آتش نشانان به دلیل سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی از ناحیه صورت و کمر شد که تحت درمان قرار دارد.

١٤ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آتش سوزی آتش نشانی آسیب دیدگی درمان سازمان آتش نشانی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاهی در خیابان پامنار محدوده بازار به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم از جمله خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: محل آتش سوزی یک انباری به وسعت حدودا ۵۰ متر با کاربری نگهداری مقداری رنگ و مواد قابل اشتعال بود که در پشت بام یک کارگاه آهنگری، برش و خم کاری آهن به وسعت حدودا ۱۲۰ متر قرار گرفته بود و رنگرزی هم در آنجا انجام می‌دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: هنگامی که آتش نشانان به محل رسیدند، آتش در انباری شعله ور و درحال سرایت به طبقه همکف بود که آتش نشانان عملیات را روی پشت بام و طبقه همکف آغاز و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، افزود: آتش نشانان ایمن سازی‌های لازم را انجام داده و محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار