Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که سعید آذری با نظر هیات مدیره باشگاه ذوب آهن از سمتش برکنار شد؛ آنهم درست در روز اولین دیدار این تیم در لیگ برتر مقابل سایپا. 

علی عباسی رئیس هیات مدیره باشگاه در جلسه معارفه مدیرعامل جدید این باشگاه صحبت هایی را درباره دلایل ایجاد تغییرات  در ذوب آهن مطرح کرد که بخشی از این صحبت ها در ادامه می آید:

*جا دارد از حمایت‌های آقای یزدی زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن از اینجانب و مجموعه باشگاه در  مدت ۳ ماهی که در هیات مدیره باشگاه حضور داشته ام تشکر و قدردانی نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تغییرات در سازمان ها یک امر عادی هست و آمدن و رفتن کار روزگاراست. در کل دنیا تغییرات وجود دارد و یک امر عادی در همه جای دنیا محسوب می شود و اگر تغییر نباشد هیچ مجموعه ای بالنده نمی شود.

* ما هم مجبور به تغییر هستیم. یک روز آمده ایم و روزی هم همه ما باید برویم. تنها با یاد خدا است که باید کارها را سرعت بدهیم و با یاد مرگ است که ترمزبرخی کارها را باید بکشیم.

* اینجانب به عنوان فردی که در جاهای مختلف این مملکت کار کردم خودم را به عنوان یک سرباز از مجموعه بزرگ ذوب آهن اصفهان می دانم که الان در سمت رئیس هیئت مدیره باشگاه فعالیت می‌کند.

* از تلاشهای  سعید آذری در این مدت هم تشکر می کنیم زحمات زیادی کشیدند. ایشان هم عضوی از مجموعه ذوب آهن هستند.

* در هر سازمان یک مدیر برای خودش سبک خاصی دارد که باید پیگیری و اجرا بشود. بخشی ازعملکرد یک مدیر در سازمان در صورت‌های مالی دیده می شود و هزینه‌هایی که انجام می شود و خروجی آن و بحث درآمدزایی  و سپس نتایجی که حاصل می شود بر این اساس عملکرد اقتصادی آن سازمان بررسی  می شود. در بررسی عملکرد باشگاه هم، مسائل مالی و سود و زیان دهی آن نقش داشته است.

* باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن هم یک بخش از مجموعه بزرگ کارخانه ذوب آهن است و علاوه برنتایج، بحث اقتصادی در این مجموعه بسیار مهم است.

* در مجموعه باشگاه ذوب‌آهن سالهاست که وقتی عملکردهای مالی آن را بررسی می‌کنید می بینید که زیان‌ده بوده است.

* باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن  که بخش فرهنگی آن قبل از بخش ورزشی و مقدم بر سایر امور آمده است لازم است که به سمتی پیش برود که اصلاحاتی انجام بشود و این وضعیت تغییر کند و حداقل بخشی از این مشکلات حل شود.

* عملکرد باشگاه برای سهامداران و مدیر عامل کارخانه و هیئت مدیره بسیار مهم است مجموعه افرادی که ما اینجا کنارشان هستیم همه به عنوان سربازان جبهه صنعت، شستا و مجموعه صنعت و ورزش کشور فعالیت می‌کنند.

* انشاالله که همه ما با همکاری هم  بتوانیم موفق و سربلند باشیم.  امیدوارم همه  تیم های باشگاه و تیم فوتبال بزرگسالان در مسابقاتشان و در لیگ موفق باشند و خوش بدرخشند.

* با توجه به شناختی که از سرمربی خوب ذوب‌آهن و همه بازیکنان و سایرین در مجموعه باشگاه و کارخانه سراغ دارم انشاءالله فعالیت‌های باشگاه با یک برنامه ریزی خوب و با موفقیت پیش برود.

* همه ما هم دنبال سربلندی و نام نیک برای باشگاه هستیم. رفتن برای همه عادی است. در هر مجموعه ای رمز بقا تغییر است ما هم مجبور به تغییر هستیم!

* نگران چیزی نباشید. آقای  یزدی زاده ومجموعه کارخانه و هیات مدیره  با تمام توان از همه تیمهای باشگاه حمایت می کند.

کد خبر 4699451 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید آذری علی عباسی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی گابریل کالدرون فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون کشتی فوتسال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ بنا طی سال گذشته در اردبیل مرمت و بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب بعدازظهر دوشنبه در نشست با مسؤولان میراث فرهنگی اردبیل با اشاره به عملکرد این اداره در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: ۳۵ بنا طی سال ۱۴۰۲ توسط میراث فرهنگی اردبیل به صورت مستمر مرمت و بازسازی شد.

وی با اشاره به تعداد آثار ثبتی استان در سال ۱۴۰۲، گفت: با توجه به ثبت پرونده کاروانسراهای ایرانی در فهرست آثار جهانی، کاروانسرای سنگی صائین نیر به عنوان دومین اثر استان پس از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در فهرست آثار جهانی قرار گرفت و فرصت مناسبی برای حفاظت از این اثر مهم تاریخی و جذب گردشگران داخلی و بین‌المللی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۵ اثر استان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده‌اند که از این میان ۸ اثر غیرمنقول، ۸ اثر منقول، ۶ اثر ناملموس و ۳ اثر طبیعی هستند.

محمدی ادیب همچنین با اشاره به ثبت یک پایگاه ملی، افزود: مجموعه تاریخی جمعه مسجد اردبیل یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی استان است که با تلاش‌های صورت گرفته این مجموعه به عنوان سومین پایگاه ملی میراث‌فرهنگی استان در سال ۱۴۰۲ به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی همچنین با اشاره به مرمت بناهای تاریخی ادامه داد: در طول سال ۱۴۰۲ در پنج محوطه تاریخی استان اردبیل کاوش و مطالعات باستان‌شناسی انجام یافت که کاوش باستان‌شناسی در تپه بریس نمین، تپه قلعه کورائیم نیر، گورستان اولتان قالاسی مغان و تاتار تپه روح کندی بیله‌سوار و همچنین بررسی باستان‌شناسی در بخش مرکزی شهرستان بیله‌سوار از آن جمله هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه کارگاه مرمت ۳۵ بنای تاریخی استان در سال ۱۴۰۲ فعال بوده است، افزود: کار مرمت و تثبیت آثار موجود در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی یک امر مستمر است و همواره در طول سال کارگاه‌های مرمتی در بخش‌های مختلف مجموعه فعال هستند.

کد خبر 6079102

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • افزایش تولید مسکن روستایی گیلان در اولویت قرار دارد
  • ۳۵ بنا طی سال گذشته در اردبیل مرمت و بازسازی شد
  • تغییر ساعت ارتباط مستقیم مردم استان با استاندار ایلام 
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟