Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند که شرح بازدیدهای میدانی بخشی از این مطالب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه اینستاگرام «علی لاریجانی» مطالب زیر را منتشر کرده است.

رئیس مجلس با حضور در شرکت سروش دیزل مپنا، از بخش های مختلف این شرکت بازدید کرد.


لازم به ذکر است که این شرکت در سال نود و چهار با انعقاد قراردادی انحصاری با شرکت هیوندایی موتورز کره جنوبی برای تولید محصول کامیونت و مینی بوس فعالیت خود را آغاز کرد. برنامه ریزی برای تولید دو هزار دستگاه کامیونت، مینی بوس و آمبولانس از اهداف این شرکت محسوب می شود.

 

 

 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به شهر مقدس قم سفر کرده است، صبح سی ام مرداد ماه با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از شرکت گال پرتی پارس بازدید کرد و از نزدیک با مدیران و پرسنل این شرکت به گفتگو پرداخت.


در این بازدید مدیران شرکت گال پرتی پارس توضیحاتی را در رابطه با برنامه های پیش روی این شرکت ومشکلات موجود ارائه کردند.


لازم به ذکر است که شرکت گال پرتی پارس در سال هشتاد و هشت در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تاسیس شد. این شرکت با تولید انواع مختلف فلنج در بازارهای جهانی و مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مشغول به فعالیت است.


براساس آمارهای این شرکت سالانه هشتصد و بیست هزار تن محصولات مورد نظر را تولید می کند.

 

 

 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به شهر مقدس قم سفر کرده است، صبح سی ام مرداد ماه با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از شرکت آریان کیمیا تک بازدید کرد و از نزدیک در جریان برنامه ها و مشکلات این شرکت قرار گرفت.


لاریجانی در دیدار با مدیران شرکت آریان کیمیا تک با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع در کارخانجات داخلی گفت: خوشبختانه قوانین بسیاری برای حمایت از صنایع در کشور وجود دارد که باید این قوانین به طور کامل عملیاتی شود.


رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت تولید مواد اولیه کارخانجات آرایشی بهداشتی تاکید کرد و افزود: این شرکت ها باید به سمت تولید مواد اولیه و سپس صادرات این مواد حرکت کنند زیرا ما نباید برای تامین مواد اولیه به کشورهای خارجی وابسته باشیم.


در این دیدار همچنین مدیران شرکت آریان کیمیا تک گزارشی از اقدامات، برنامه ها ومشکلات خود به ویژه در حوزه صادرات و گمرکات ارائه کردند.


لازم به ذکر است که شرکت آریان کیمیا تک مجموعه بزرگ تولیدی با بیش از پانزده سال سال سابقه در زمینه تولید محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی است. این شرکت یکی از برترین تأمین کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه بوده که برندهای مای و شون از جمله برندهای تجاری مشهوری است که توسط این شرکت تولید می شود. محصولات این شرکت به بیش از پانزده کشور در سراسر جهان صادر می شود که خاورمیانه، آسیای میانه و اروپا از مهمترین مقاصد صادراتی این شرکت تلقی می شود.

 

 

«علی اصغر یوسف نژاد» انتشار عکس زیر از حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با حضور دکترسعید شیرکوند معاون اول اسحاق جهانگیری خبر داده است.

   

 

«محمد وحدتی هلان» مطالب زیر را منتشر کرده است.

   

 

«روح الله حضرت پور» مطلب زیر را منتشر کرده است.

 

 

 

«غلامعلی جعفرزاده» مطالب زیر را منتشر کرده است.

 

 

   

 

«قاسم احمدی لاشکی»  با انتشار عکس زیر از افتتاح مجهز ترین استادیوم ورزشی شمال کشور در نوشهر  خبر داده است.

 

   

 

«محمد دامادی» مطالب زیر را درباره پیگیری امور حوزه انتخابیه خود به اشتراک گذاشته است.

 

 

   

 

«سید جواد ساداتی نژاد» مطالب زیر را به اشتراک گذاشته است.

 

 

   

 

«اسدالله عباسی» مطالب زیر را از حوزه انتخابیه و پیگیری امور مردم این مناطق منتشر کرده است.

 

بازدید میدانی و نشست نماینده‌ی مردم شریف رودسرواملش در روستای آخوند ملک و بررسی مشکلات این منطقه

عصر چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۸ پس از بررسی مشکلات روستای آخوندملک از قبیل مشکلات مخابرات و تلفن، ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه، ضعف برق، تنش آب شرب، به‌سازی راه روستایی، آسفالت معابر و کوچه‌ها و همچنین بازنگری طرح هادی روستا و درخواست تعیین تکلیف اسناد باغات روستایی که با همراهی برخی از روسای ادارات از جمله بنیاد مسکن، آب و برق صورت گرفت،

 

عباسی ضمن گفت‌وگو با دهیار، شورا و اهالی محترم روستا، در خصوص حل مشکلات موجود، با تاکید بر تسریع حل مسائل مطروحه، مقرر نمود تا در دوره زمانی مشخص و با پیگیری اعضای شورا و دهیار این روستا موارد مذکور مرتفع شود.


در حاشیه این نشست، دکتر عباسی طی تماس تلفنی با چندتن از مدیران کل بر حل مشکلات مرتبط با حوزه کاری ایشان تاکید کرد.


مسجد جامع روستای آخوندملک
۹۸/۵/۳۰

   

 

«سیده حمیده زرآبادی» مطالب زیر را از پیگیری امور حوزه انتخابیه منتشر کرده است.

 

 

     

 

«حمیدرضا حاجی بابایی» مطلب زیر را منتشر کرده است.

 

 

 

 

«رمضانعلی سبحانی» با انتشار عکس زیر از برگزاری نشست شورای حفاظت از منابع‌آبی شهرستان سبزوار خبر داده است.

 

 


 

«محمدرضا رضایی کوچی» مطالب زیر را منتشر کرده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار جناب آقای سید نورالله حسینی

فرمانده محترم تیپ۳۳ المهدی(عج)

با اهدای تحیات

دریافت نشان فتح درجه سه از جانب فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته مدال افتخاری است که همواره نام حضرت عالی و سربازان جان برکف لشکر مخلص المهدی (عج)را بر صحیفه پایداری و‌مقاومت اسلامی مردم شریف ایران و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ماندگار خواهد ساخت
این جانب این افتخار بزرگ را به جناب عالی که از فرماندهان بزرگ سپاه اسلام و از رزمندگان معزز دوران دفاع مقدس بوده اید صمیمانه تبریک و شادباش می گویم
سربلندی و عزت شما و تمام خدمت گزاران به نظام اسلامی به ویژه دلاور مردان تیپ همیشه پیروز المهدی(عج) از درگاه حضرت احدیت خواهانم.

((جانتان در پرتو نور ولایت فروزان باد)) ۳۴۵/۱۱۷۵/د

محمدرضا رضایی
نماینده مردم شریف شهرستان جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

    پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد عید غدیر مساجد مسجد عید غدیر خم اردبیل غدیر شیراز روزنامه اینستاگرام نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها، روستاها و مناطق عشایری استان از محل درآمدهای مالیاتی در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی کریمدادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سال گذشته از محل درآمدهای مالیاتی وصول شده، 4 هزار و 472 میلیارد ریال مستقیماً به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان واریز شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد رشد داشته است. 

وی با تشکر از فعالان اقتصادی خراسان جنوبی برای تحقق درآمدهای پایدار مالیاتی اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی بر اساس برنامه‌های راهبردی سازمان امور مالیاتی کشور، از محل شناسایی منابع درآمدی جدید و افزایش چتر مالیاتی مانند شناسایی مؤدیان مالیاتی جدید، وصول سهم مالیات پرونده‌های مالیاتی خارج از استان و همچنین تحقق معوقات مالیاتی سنوات قبل، توانسته سهم ویژه‌ای در توسعه پایدار خدمات شهری، روستایی و عشایری خصوصاً در دولت سیزدهم ایفا کند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 2 هزار و 526 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، یک هزار و 370 میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها، 128 میلیارد ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری و 448 میلیارد ریال به حساب مناطق عشایری به صورت مستقیم واریز شده است. 

کریمدادی درباره سایر مصارف و هزینه کرد مالیات در سال گذشته گفت: از محل درآمدهای مالیاتی در سال گذشته 159 میلیارد ریال به عنوان سهم توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به ویژه در حوزه معلولان و جانبازان، 209 میلیارد ریال به عنوان سهم مسجد، کتابخانه، روشنایی محیط، پایگاه بسیج، پاسگاه و کلانتری در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان و یک هزار و 771 میلیارد ریال به عنوان سهم مالیات سلامت به حساب دستگاه‌های اجرایی متولی برای هزینه کرد در استان واریز شده است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است