Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:53:26 GMT

پیام وزیر بهداشت به پزشکان به مناسبت روز پزشک

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۸۵۵

پیام وزیر بهداشت به پزشکان به مناسبت روز پزشک

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دکتر سعید نمکی در پیامی به مناسبت روز پزشک آورده است:

« به نام خداوند جان آفرین

ایران کهن، زادگاه پزشکان بلند آوازه‌ای است که قرن‌ها چون اختران فروزان و بر آسمان علم و هنر جهان درخشیدند، نامدارانی که طبابت را با حکمت و هنر درآمیختند تا در کتاب ایام، حکیمانی پرفروغ و جاودانه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پزشک را که زادروز بوعلی سینا، یکی از این حکیمان فرزانه بی‌بدیل است به همه پزشکان ارجمند سرزمینم، آنان که درون مرزها، خدمتگزار مردم دردمند کشورمان هستند و دیگران که در اقصی نقاط جهان به عنوان طبیبانی سرشناس، افتخار ایران عزیزند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در دستیابی به افتخارات برجسته سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اگرچه تلاش همه دست اندرکاران عرصه بهداشت و درمان کشور، ستودنی است، اما نقش بی نظیر پزشکان، در راهبری و هدایت این حرکت عظیم و کسب دستاوردهایی همچون کاهش مرگ و میر گروه‌های آسیب‌پذیر، افزایش امید به زندگی و ارتقای دیگر شاخص‌های سلامت در سطوح ملی منطقه‌ای و جهانی، فراموش ناشدنی است.

درود می‌فرستم به روح بلند پزشکان شهیدی که در کنار رزمندگان دفاع مقدس، روپوش سپیدشان، کفن گلگون‌شان شد.

یقین دارم مردم شریف این سرزمین، مهربانی و همراهی جامعه پزشکی را در روزهای سخت گذشته و امروز فراموش نخواهند کرد، همکاران ارجمندمان نیز آگاهند که در این سرزمین مقدس، نامهربانان اندک‌اند و مهربانان و حق شناسان، کماکان بی‌شمار.

عزت و سربلندی همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بهداشت درمان و آموزش پزشک سلامت وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت