Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی به‌مناسبت فرارسیدن روز صنعت دفاعی، ضمن تبریک این روز به جهادگران صنعت دفاع، از آمادگی این گروه برای تولید مشترک قطعات پیشرفته خودرو با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبرداد.

 متن پیام سیدجواد سلیمانی به‌شرح زیر است: صنایع دفاعی کشور با پشتوانه تجربیات هشت‌سال دفاع مقدس و تکیه بر ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی توانسته به دانش تولید تجهیزات و امکانات پیشرفته دفاعی و نظامی دست‌یابد و نیازهای کشور را در عرصه دفاعی برآورده سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طراحی و ساخت پیشترفته‌ترین تجهیزات و ابزارهای دفاعی که در حال حاضر در بخش‌های مختلف نیروهای مسلح مورد استفاده قرار گرفته و کشور را از بسیاری وابستگی‌ها در این عرصه رها ساخته، نمود بارز وجود توانمندی‌های بالا در عرصه صنعت دفاعی است.

گروه خودروسازی سایپا نیز به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ خودرو در کشور ضمن تلاش برای استفاده از این ظرفیت‌ها و قابلیت‌های داخلی، به‌دنبال کاهش وابستگی خود به خارج از مرزهاست و قصد دارد در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت محترم و وزارت صنعت، معدن و تجارت، شعار رونق تولید را با تکیه بر استعدادها و توانمندی‌های موجود در کشور رقم بزند.

اینجانب ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن روز صنعت دفاعی به همه فعالان و کارکنان این عرصه به‌ویژه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان صنایع دفاع کشور، آمادگی گروه سایپا را برای تسریع در همکاری‌های مشترک جهت طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرویی و سایر نیازهای صنعت خودرو کشور اعلام می‌کنم تا با تکیه بر همین ظرفیت‌های موجود در کشور، در راستای پیاده‌سازی دستورالعمل اقتصاد مقاومتی، رونق تولید ملی را محقق سازیم.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: صنعت خودروسازی روز ملی صنعت دفاعی گروه خودروسازی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز_ چهارشنبه،پنجم اردیبهشت ماه_ تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد