Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست، ارسلان زارع  در نشست مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی استان در رشت  با تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های نمایندگان مردم در مجلس   در جهت توسعه گیلان  اظهار داشت: با وحدت، همدلی، مشارکت و همکاری همه مسئولان، نمایندگان مردم و مدیران دستگاه های اجرایی و بهره گیری از ظرفیت های متعدد استان، می توان در راستای توسعه و پیشرفت گیلان گام های موثرتری برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه، غیرقانونی و غیراخلاقی و محدودیت های بودجه‌ای نتوانست از رونق تولید که ماحصل همت فعالان اقتصادی است، جلوگیری کند و در این میان خود اتکایی و حرکت در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید برگرفته از منویات مقام معظم رهبری بوده است.

 زارع هم افزایی دولت و بخش خصوصی را موجب رسیدن به توسعه و پیشرفت خواند و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با تدوین مشکلات و پیشنهادات در حوزه تخصصی خود با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای کاهش مشکلات مردم در سطح ملی پیگیری کنند.

سرپرست استانداری گیلان به نقش برجسته فعالان بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مختلف استان با وجود  تنگاهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: ارزش پروژه های اقتصادی قابل افتتاح در هفته دولت سالجاری با مشارکت بخش خصوصی بالغ بر هزار میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از سه برابری را نشان می دهد.

رئیس مجمع نمایندگان  گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه برگزاری نشست های تخصصی با مدیران دستگاه های اجرایی نقش موثری در شناسایی مشکلات و نیز هم افزایی برای حل آنان دارد، تصریح کرد: برگزاری این نوع از نشست ها برای حل مسائل استان است.

 محمدصادق حسنی با بیان اینکه استمرار برگزاری نشست های تخصصی با مدیران دستگاه های اجرایی بسیار مفید است، گفت: اطلاع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از عملکرد دستگاه ها و نیز مشکلات آنها می تواند  نقش حمایتی نسبت به مسئولان را پررنگ‌تر کند و راهگشایی در مسیر تعالی استان باشد.

 از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بخش خصوصی دستگاه های اجرایی مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم منویات مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا شهاب زاده در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا گفت: مردم شهرستان آستارا همواره همراه و همدل مدیران و خدمتگذاران نظام هستند و مشارکت ۷۰ درصدی آن‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ نمونه‌ای از این همدلی‌ها است که مدیران و مسئولان باید همه با تمام توان در خدمت مردم و برای رفع مشکلات شان گام بردارند.

فرماندار آستارا گفت: مدیران باید تلاش کنند با ارائه گزارش‌های صحیح و به موقع، عملکرد دولت برای توسعه و پیشرفت منطقه را برای مردم تبیین کنند.

شهاب زاده همچنین گفت: در سال گذشته بیش از ۳۳۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات آب آشامیدنی و هزار و ۳۷۰ میلیون تومان هم برای رفع مشکلات فاضلاب شهرستان هزینه شد که این روند تا رفع همه مشکلات آب و فاضلاب شهرستان آستارا ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به عملیات گازرسانی به روستا‌های شهرستان، اضافه کرد: تاکنون به ۹۸ درصد روستا‌های آستارا گازرسانی شده و امسال ۲ درصد باقی مانده هم گاز رسانی خواهند شد. 

فرماندار آستارا در خصوص اجرای طرح‌های راهداری این شهرستان گفت: تاکنون ۶۷ میلیارد ریال برای رفع مشکلات راهداری و اجرای ۱۱ طرح بزرگ شهرستان و همچنین ۳۴ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های هادی و آسفالت آستارا هزینه شده که با تکمیل دیگر طرح‌های راهداری در درست ساخت، به زودی همه مشکلات مربوط به حوزه راهداری در این شهرستان برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اتمام همه طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا، اضافه کرد: پس از تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرستان، هیچ طرح جدیدی تعریف نشود و مدیران با تنظیم اولویت‌های خود بر اساس تحقق شعار سال، از انجام هرگونه اقدام سلیقه‌ای خودداری کنند.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی فرمانده انتظامی آستارا هم در این جلسه همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها را برای مبارزه با فساد در شهرستان ضروری دانست و گفت: مهم‌ترین خواسته مردم آستارا، با توجه به مسافر پذیر بودن این شهرستان، برقراری امنیت در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

یاسر همدمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا هم در این جلسه با اشاره به اهداف دستگاه قضا برای دست‌یابی به عدالت و رضایت عمومی، گفت: احیای حقوق عامه از جمله تأمین امنیت، سلامت، بهداشت عمومی، حفاظت از جنگل‌ها، مرتع‌ها و تولید ملی را از اولویت‌های دستگاه قضا است و برطرف کردن مشکلات مردم و تکمیل طرح‌های ملی و استانی در دستور کار دست اندرکاران این دستگاه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم