Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:46:25 GMT

آئین بزرگداشت شهید عملیات کربلای ۴ در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۸۸۵

آئین بزرگداشت شهید عملیات کربلای ۴ در اهواز برگزار شد

با حضور اقشار مختلف مردم آئین بزرگداشت شهید منصور بالدی از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان در اهواز برگزار شد. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با ایام ولادت فرخنده هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم(ع) آئین بزرگداشت شهید منصور بالدی از شهدای والامقام عملیات کربلای 4 استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه معنوی امرور جمعه یکم شهریورماه با حضور اقشار مختلف مردم اهواز برگزار شد که حاضران یاد و خاطره شهید منصور بالدی و دیگر شهیدان را گرامی داشتند.

در آئین بزرگداشت شهید منصور بالدی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان دعای پرفیض ندبه به یاد شهداء به ویژه این شهید والامقام قرائت شد.

همچنین آئین بزرگداشت شهید منصور بالدی از شهدای عملیات کربلای 4 استان خوزستان در روز پنجشنبه 31 مردادماه انجام شد که اقشار مختلف مردم در آن حضور یافتند.

آئین بزرگداشت رزمنده دلیر شهید منصور بالدی در مسجد امام خمینی(ره) اهواز واقع در کوی شهید مدرس(خروسیه) برگزار شد که مداحان اهل بیت(ع) در آن مداحی کردند.

در این برنامه دعای کمیل به یاد شهدای والامقام به ویژه شهید منصور بالدی از جوانان شهید عملیات کربلای 4 قرائت شد.

جمعی از خانواده معظم شهدا و تعدادی از دوستداران شهید منصور بالدی نیز در این آئین معنوی حضور یافتند و به شهیدان گلگون کفن ادای احترام کردند.

شهید منصور بالدی فرزند فاضل در تاریخ دوم دی‌ماه سال 1345 دیده به جهان گشود که در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه اقشار مختلف مردم و دیگر رزمندگان اسلام به جبهه رفت.

پس از حضور در جبهه این دلیرمرد خوزستانی در تاریخ چهارم دی‌ماه سال 1365 یعنی دو روز بعد از سالروز تولدش به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

یاسوج| شهید لاجوردی بنیان‌‌گذار زندانبانی اسلامی بودجانباز سماواتی به همرزمان شهیدش پیوستخوزستان| جانباز شیمیایی اهل کوت‌عبدالله آسمانی شد

جوان شهید منصور بالدی در سن 20 سالگی در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید و تربت پاکش در گلزار شهدای شهر اهواز زیارتگاه عاشقان است.

سردار سرلشکر شهید مجید بقایی، سردار سرلشکر اسماعیل دقایقی، سردار شهید علیرضا پورکیان، سردار شهید مسلم حاتمی، سردار شهید حامد جرفی، سردار شهید کرم سیاهپور، سرباز شهید سید محمدرضا سبحانی، شهیده سهام خیام، شهید غلامعلی توته، سردار شهید بهنام محمدی‌راد، سردار شهید حبیب شریفی‌راد، شهید ایرج دستیاری، شهید سید عبدالحسین نجفی، سرباز جاویدالاثر شهید ابراهیم قندعلی‌مرغان، شهید نصرالله کریمی، شهید منصور بالدی، شهید سید مهدی مصطفوی، شهید سید اسماعیل مصطفوی، شهید سید محمود مصطفوی، شهید سید رضا حیدری، شهید سید اکبر موسوی‌زاده، سرباز جاویدالاثر شهید شنبه تاوسه، شهید عزت‌الله رسولی، شهید سید حسن سواری، سردار شهید علی لویمی‌باقری، شهید محمد عذاری، شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد، شهید رضا شعیبی، شهید سینا آقاجری، شهید امید حسینی، شهید میلاد جهانگیری‌نژاد، شهید سید خلیل هاشمی‌فر، شهید هادی الماسیان، شهید سعید زارع، شهید مهران زرافشان، شهید سعید کریمی، شهید نبی دریس، روحانی شهید محمد افچنگی، شهید محمدطاها اقدامی، سردار شهید امید فرجی‌زنگنه، سردار شهید حسین منجزی، شهید امید نریمیسایی، شهید علی سلمانوند، شهید حسین ولایتی‌فر، شهید علی کمایی، شهید یونس پورجلو شهید حسین معماری از جمله شهدای خوزستان هستند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد

در آئینی با حضور استاندار اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد شریف زارعی فرماندار سابق شهرستان کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان، اظهار کرد: وقتی نام کاشان می‌آید سلسله‌ای از دانش، فرهنگ و عمل نیک بر ذهن انسان تداعی می‌شود.

مرتضوی ضمن یاد و گرامیداشت علما و فضلای شهرستان کاشان، افزود: این شهرستان نقش مؤثری در دوران‌های مختلف نظیر نهضت حضرت امام (ره) داشته است و ۲۷ شهید دوران انقلاب خود گواه بر این مطلب است.

وی با بیان اینکه این پیشینه و تاریخ کاشان با حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است، افزود: این شهرستان با نگاه به آمار مقایسه‌ای استان اصفهان در صدر آمارها قرار دارد و جزو رتبه‌های برتر استانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان در حوزه مشارکت و کاهش نرخ بیکاری گوی سبقت را ربوده است، ابراز کرد: کاشان در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان سرآمد است در حالی که این استان خدمات ارائه شده را محدود به منطقه خود نکرده است به نحوی که استان‌های اطراف برخی خدمات نظیر خدمات درمانی را از استان اصفهان می‌گیرند.

مرتضوی با بیان اینکه کاشان در استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: هیچ کجای استان اصفهان نرخ بیکاری ۷ و ۲ دهم نبوده اما در کاشان این مهم محقق شده است و در حوزه‌های دیگر نیز کاشان رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

وی محمدی فشارکی را یکی از فرماندارهان توانمند استان اصفهان دانست و ابراز کرد: از فرماندار جدید شهرستان کاشان تقاضا داریم تا در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم قدم بردارند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم فصل جدیدی از خدمات در منطقه کاشان را رقم بزنیم، تأکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان هم‌ارزش با مصوبات ستاد استانی است و این موضوع به مدیران استانی مورد تأکید قرار گرفته است.

مرتضوی افزود: انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها تعامل و همکاری داشته باشند تا مسیر برنامه‌ریزی شده از سوی فرماندار بدون حاشیه انجام شود چراکه تحقق این مهم در پیشرفت منطقه مؤثر است و لذا کسی حق ندارد حرمت جایگاه فرمانداری را خدشه‌دار کند و پیگیری شده است تا با حواشی صورت گرفته در سطح استان برخورد شود.

وی ضمن اشاره به اجرای عملیات وعده صادق و انجام یک اتفاق متفاوت در جهان گفت: پس از شش ماه رفتارهای جنایتکارانه رژیم خبیث صهیونیستی نسبت به مردم بی‌پناه غزه و فلسطین و به وجود آوردن شرایط خاص و کشتار مردان و زنان و کودکان بی‌گناه شرایطی را رقم زدند که باید پاسخی دریافت می‌کردند و مشخص شد این رژیم هیمنه پوشالی دارد و ابهت پوشالی این رژیم ریخت.

مرتضوی تصریح کرد: امپراتوری رسانه‌ای دشمن سعی داشت با وارونه جلوه دادن حوادث خود را از جنایات تبرئه کند و دشمن سعی کرد با حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران در سوریه معادلات را به نحو دیگری معنا کند و سمت و سوی تمرکز جهانیان را تغییر دهد اما وعده صادق به‌نحوی در دنیا جایگاه ترسیم شده رژیم صهیونیستی و همپیمانان آنان را بر هم زد.

وی با بیان اینکه در طول ۷۰ سال گذشته به رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم حمله نکرده است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهایی که با اقدامات وعده صادق به دست آورد بر هم زدن معادلات جهانی بود و کشورها با حمایت خود از رژیم صهیونیستی سعی داشتند عدم توان مقابله با این رژیم را تداعی کنند.

گفتنی است طی این آئین حمیدرضا محمدی فشارکی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان معارفه و از خدمات محمد شریف زارعی تقدیر شد.

کد خبر 747335

دیگر خبرها

  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان