Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@16:30:22 GMT

سلیمانی: گل پرسپولیس صحیح بود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۰۰۵

سلیمانی: گل پرسپولیس صحیح بود

به گزارش وانانیوز،  حیدر سلیمانی درباره داوری دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی جم گفت: موعود بنیادی‌فر نشان داد که به تجربه کامل رسیده است و نشانی از قضاوت محتاطانه در این داور بین المللی دیده نشد و تیم داوری با هماهنگی خوب بازی را قضاوت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همیشه وقتی قوانین جدید ابلاغ می‌شود ممکن است ناهماهنگی‌هایی بین داوران و کمک داوران بوجود آید، در این بازی شاهد بودیم که اشتباهی صورت نگرفته است و در دقیقه 5 بازی یکی از قوانین جدید رخ داد و توپ به بدن داور مسابقه برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لحظه داور بازی را متوقف کرد و در ادامه برای شروع مجدد دراپ بال انجام شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در پایان با بیان اینکه گل پرسپولیس صحیح بود، تصریح کرد: در نیمه دوم گل پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که ترابی در  وضعیت آفساید بود اما توپ بعد از دریافت توسط مدافع و بازی کردن با توپ به مهاجم پرسپولیس رسید و به عبارتی ترابی با زرنگی توپ را از مدافع ربود و به گل تبدیل کرد که کمک داور به درستی ادامه بازی داد. اخطارهایی هم که در این بازی داده شد صحیح بودند.

 

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی از ساعت 19 فردا پنج‌شنبه یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می‌کند که در صورت کسب پیروزی در این بازی شانس صعود موقت به صدر جدول را دارد و کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم برای این بازی مهم، علی‌اصغر مومنی را به‌عنوان داور وسط انتخاب کرده است.

این داور 36 ساله که طی هفت فصل اخیر قضاوت در لیگ برتر را برعهده داشته، دو سال قبل در بازی رفت لیگ برتر داور وسط در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی بود که سرخ پوشان در آن مسابقه به برتری یک بر صفر رسیدند و حالا دوباره برای این بازی، در یک مقطع حساس دیگر انتخاب شده است.

مومنی که جزو داوران پرکار در فصل جاری لیگ برتر بوده، در دور برگشت قضاوت مسابقاتی مثل شمس‌آذر قزوین و آلومینیوم اراک و همچنین استقلال خوزستان و پیکان را برعهده داشته که اکنون باید در بازی صنعت نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان قضاوت کند.

پرسپولیس در بازی فردا شب به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است و در سمت مقابل هم صنعت نفت آبادان نمی‌خواهند در این بازی شکست بخورد و به سقوط نزدیک شود.

دیگر خبرها

  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد