Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ محمد علی احسانبخش جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به جاده‌های غرب استان و مسیر سبزوار است.

 او تصریح کرد: در سایر جاده‌های استان و ورودی و خروجی‌های مشهد نیز ترافیک بسیار پرحجم است.


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی  با اشاره به وقوع ۱۵ فقره تصادف جرحی با ۱۹ مجروح در جاده‌های این استان طی دیروز، گفت: از بامداد امروز تاکنون نیز ۶ تصادف جرحی با هفت مجروح در جاده‌های استان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام//ز.م

ترافیک پر حجم در جاده های منتهی به مشهد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک ترافیک سنگین مشهد پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قاطع و قانونی با ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان هنگ تایباد مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون در حین کنترل خودرو‌های ورودی به یگدساه خودروی تریلی مشکوک و خودروی مورد نطر را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

 سرتیپ دوم مجید شجاع افزود:  مرزبانان هنگ تایباد در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۱۲ کیلوگرم شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین را که بطرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف نمایند.

وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر، گفت: مرزبانان با توقیف خودرو، مواد مخدر مکشوفه بوزن ۵۶۶ کیلوگرم را به همراه قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضایی دادند.


دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان