Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:55:17 GMT

دستگیری خرده فروشان مولوی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۰۳۹

دستگیری خرده فروشان مولوی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محله مولوی و خیابان انبار گندم، مبنی بر فعالیت ۲ خرده فروش مواد مخدر، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات در مورد این موضوع آغاز شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با بررسی و تحقیقات انجام شده چگونگی عملکرد متهمان با سرکردگی شخصی با نام "د" برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور مرجع قضایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس انجام تمامی جوانب و مقدمات کار، تیمی از ماموران این پلیس، با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل اختفای متهمان اعزام و در اقدامی سریع هر ۲ متهم مذکور را بازداشت کردند.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ کیلو و ۱۲۴ گرم "شیشه"، ۹۷۹ گرم مرفین و ۳۸۷ گرم هرویین، کشف شد.

بیشتر بخوانید: سرقت روزانه ۱۰ خودروی سواری توسط سارق حرفه ای و همدستش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان داشت: همچنین در بازرسی بیشتر از مخفیگاه متهمان نیز ۹ قوطی مشروبات الکلی و تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد که به پرونده متهمان ضمیمه شد.

گفتنی است، هر ۲ متهم در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

کشف ۲ کیلوگرم شیشه و مقادیری هروئین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ حسین باباپور، در تشریح جزییات دستگیری زن مواد فروش در شمال تهران گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت مسأله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی