Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان بوشهرگفت: نخستین دوره رقابت‌های اسپوکس با عنوان یادواره شهدای ورزشکار این استان در گروه‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

سید روح الله علوی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: با پایان این رقابت‌ها در بخش تیمی، تیمهای کانون امام خمینی (ره)، بسیج ورزشکاران و دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب عنوان‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در بخش انفرادی در گروه الف نونهالان حسین ایرج زاده، سینا عبدالهی و محسن قاسمپور  و در گروه ب نیز حسین عبدالهی، محمد اندیشمند و امیر حسین فخر الدینی به  ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

علوی اضافه کرد: در گروه الف نوجوانان سید علیرضا شاهروبندی، مصطفی روزبه و فردین نیکنام  و در گروه ب علی مزارعی نژاد، علیرضا باد صبا و  اسماعیل نوزری به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در گروه الف جوانان محمد امین نیکخواه، علی اکبر خادمی و امیر حسین حاجی خلف پور به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند.

ورزش اسپوکس برگرفته از انواع ابزارهای جنگی و غیر جنگی ایران باستان به شکل ایمن (اسفنجی) است.

این رشته ورزشی از تحرک بالایی برخوردار بوده و ورزشکاران این رشته با حضور در تمرین‌های ویژه  و ارتقای سطح آمادگی جسمانی، استقامت، چابکی، سرعت و هشیاری می‌توانند در رقابت‌های قهرمانی و همگانی این رشته حاضر شوند.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان بوشهر امام خمینی ایران دانشگاه علوم پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ابتدا با تبریک عملیات وعده صادق، این عملیات را حاصل هماهنگی ویژه در بخش‌های میدانی و دیپلماسی عنوان کرد و گفت: بخش میدانی این عملیات، ترکیبی از اقدامات پهپادی، موشکی و مستقیم علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی بود که با پشتیبباتی سیاسی و دیپلماسی مناسب مجموعه دولت و با محوریت وزارت خارجه انجام پذیرفت.

اسماعیل قزلسفلی سپس با گرامیداشت یاد و خاطره سید مرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم، خطاب به هنرمندان اظهار کرد: هنرمندان در دو بخش داخلی و خارجی وظیفه دارند گام بردارند. یک وظیفه درون نظام جمهوری اسلامی است که باید با هنرشان علیه بی‌عدالتی و ظلم گام بردارند و در بیرون از مرز‌ها نیز می‌توانند با هنر خود، صدور انقلاب اسلامی را رقم بزند که فقط در سایه ابزار هنر و توسط هنرمندان متعهد به انقلاب، اتفاق خواهد افتاد.

او با بیان اینکه متولیان هنر در شیراز و فارس، در چهل سال اول انقلاب اقدامات خوبی انجام داده‌اند، گفت: لازم است که در تربیت هنرمند به‌عنوان نقش‌آفرین اصلی هنر، کار‌های بیشتری انجام شود و در گام دوم انقلاب اسلامی باید در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.

معاون استاندار فارس در پایان گفت: برای تربیت هنرمندان جوان لازم است که از سنین پایه، بسترسازی و استعداد یابی انجام شود، چون این جوانان هنرمند هستند که هم باید بر علیه بی‌عدالتی قیام کنند و هم مشکلات را هنرمندانه فریاد بزنند و در راستای صدور انقلاب اسلامی به جهان تلاش کنند.

پس از قرائت بیانیه هیئت داوران ۹ نفره این رویداد توسط محمد مرادی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز، چهره‌های سال هنر انقلاب اسلامی در استان فارس و در سال ۱۴٠۲ معرفی شدند.

در بخش سرود، محمدمهدی یزدان‌بخش به عنوان چهره سال معرفی شد که در این بخش محمدمهدی اوجی و محمدصادق محمدیان نیز نامزد بودند.

در بخش شعر، غلامرضا کافی به عنوان چهره سال برگزیده شد. در این بخش دانیال بهادرانی، سجاد حیدری قیری، عبدالرضا قیصری و محمد محمدمهدی رابع در بین نامزد‌ها حضور داشتند.

هیئت داوران در بخش داستان، کسی را به عنوان چهره سال انتخاب نکرد و فقط میثم محمدی را شایسته تقدیر دانست.

در بخش ادبیات پایداری، سیده معصومه حسینی به عنوان چهره سال برگزیده شد. سایر نامزد‌های این بخش اسما میرشکاری، مجید ایزدی، محمدجواد رحیمی و مریم شیدا بودند.

در بخش هنر‌های تصویری، محمدرضا حق نگهدار، محمدعلی یزدانی، مسعود احمدی، شیما پورسهم الدینی، احسان دهقانی، بهار جوادی و علی بلندنظر از جمله نامزد‌ها بودند، اما جایزه چهره برتر سال در این بخش به محسن دانشور اختصاص یافت.

در بخش هنر‌های نمایشی، مریم دهقانی بازیگر شاخص تئاتر فارس به عنوان چهره برتر سال انتخاب شد. در این بخش نام علیرضا بازیار، فرزانه رادفر و محمدامین محمدی در بین نامزد‌ها دیده می‌شد.

همچنین آرزو حقیقی به‌عنوان چهره سال مربیان هنر و هادی فردوسی نیز به عنوان چهره سال هنر و ادبیات کودک و نوجوان انتخاب شد.

در این مراسم از علیرضا خیراندیش، فاطمه برزگر و عمران جمالی به عنوان مسئولان و ستاد‌های برتر شهرستانی تقدیر شد.

اما در مهم‌ترین بخش مراسم احمدرضا مداح، عکاس آزاده و جانباز جنگ تحمیلی به عنوان چهره شاخ سال هنر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲ در استان فارس انتخاب شد.

در چهره شاخص سال، محمدحسین اکبری و محمدجواد زارع مهذبیه نیز نامزد بودند.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز فعالیت «قرارگاه فرهنگی شهید آوینی استان فارس» خبر داد و گفت: مجموعه اتفاقاتی از سال‌های گذشته در این زمینه آغاز شده بود و این قرارگاه به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند.

حمیدرضا قانعی با بیان اینکه مجموعه سرفصل‌های فعالیت‌های این قرارگاه به‌زودی اعلام خواهد شد، گفت: امیدواریم آغاز به کار این قرارگاه، شروعی برای هم افزایی جدی‌تر دستگاه‌های فرهنگی استان فارس باشد.

رونمایی از کتاب «رو به رود خاطره» نوشته زنده یاد سید حمید سجادی منش نیز یکی دیگر از بخش‌های مراسم امشب بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس
  • معرفی برترین‌های پرش با اسب استان اصفهان
  • برترین‌های رشته نمایش ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم معرفی شدند
  • معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب