Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان امانی مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۲۶۸ طرح در استان افتتاح می‌شود.

او افزود: این طرح‌ها شامل چهار طرح مسکونی، دو طرح گردشگری، چهار طرح آموزشی، ۱۴ طرح صنعتی، هشت طرح ورزشی، جهار طرح فضای اداری، ۱۸۴ طرح زیر ساخت، یک طرح شیلات، ۲۶ طرح کشاورزی، ۹ طرح دامپروری، ۱۱ طرح بهداشتی و درمانی و یک طرح خدماتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانی اضافه کرد: برای اجرای این تعداد طرح، دو هزار و ۱۹۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

او گفت: با بهره برداری از این تعداد طرح برای ۹۵۳ نفر شغل فراهم می‌شود.

امانی ادامه داد: همچنین در این هفته، ۳۸ هزار و ۵۰۰ اُمین واحد مقاوم سازی شده روستایی و اعطای ۷۳، ۵۲۵ اُمین سند روستایی و شهری (شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت) در استان توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی (رئیس جمهور) و باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف

اشتغال ۹۵۳ نفر در چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری

براتی کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از فردا با گذر امواج متوالی از فراز استان افزایش ناپایداری به شکل رشد ابر، در پاره‌ای مناطق استان، رگبار و رعد و برق (به خصوص برای نواحی شمالی و شرقی استان) و وزش باد به نسبت شدید انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید

پیش بینی بارش باران و برف در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای دو روز آینده افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قرق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ در سال جدید
  • محکویت جنایات رژیم صهیونیستی
  • سورشجان سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری