Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد ساداتی‌نژاد امروز در گفت­‌و­گو با فارس کاشان اظهار کرد: هرگونه معاهده‌ای برای تغییر در سهم ایران در دریای خزر امضا شود باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز چنین طرح و انتقال‌هایی انجام‌شده و نتایج و مباحث خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون استفاده از آب دریا افزود: برای آب شرب از دریا، با استفاده از دستگاه‌های شیرین‌سازی باید بهره برد و تغییرات محیط زیستی را نیز به دنبال دارد، می‌توان آب‌های شور موجود در مناطق کویری را با هزینه‌های کمتر شیرین سازی و استفاده کرد و این موضوع نیاز به برسی بیشتری دارد.

ساداتی نژاد در خصوص طرح بازگشت فرزندان مسؤولان به کشور عنوان کرد: بنده نیز جزو امضاکنندگان این طرح و مطرح‌ شدن آن در مجلس هستم و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه عملیات صهیونیست ها در رفح پیامدهای انسانی جدی دارد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سامح شکری وزیر خارجه مصر باتاکید بر رد هرگونه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح اعلام کرد که این حمله پیامدهای بسیار خطرناک انسانی خواهد داشت  

دیگر خبرها

  • کلاکت ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • فنلاند: معاهده دفاعی با آمریکا حاکمیت ما را تضعیف خواهد کرد
  • هرگونه عملیات صهیونیست ها در رفح پیامدهای انسانی جدی دارد
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ حقوق کارگران چه عددی است؟
  • مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی در سال 1403 تغییر کرد
  • فوری؛ احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ عدد جدید چقدر است؟
  • فوری؛ احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد/ حقوق کارگران چه عددی باشد، بهتر است؟
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است