Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش ملی نکوداشت «رضا ملک زاده» در تالار اجتماعات سینا و صدرای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مناسبت روز پزشک برگزاری شد، ملک زاده پزشک پژوهشگر، متولد فارس بوده و در دوران تحصیل و خدمت خود منشا خدمات بسیار و اقدامات پژوهشی گسترده در حوزه علوم پزشکی بوده است و در حوزه بین المللی در ردیف دانشمندان یک درصد  برتر دنیا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در این مراسم حمایت خانواده را عامل مهم در پیشرفت و انجام فعالیت های علمی خود برشمرد و گفت:  استادان و جوانان، اگر در ایران تحصیل و فعالیت کنند، می توانند بسیاری از کارهای بزرگ را انجام دهند،زیرا ایران باید به دست ایرانیان آباد شود، کشور را باید خودمان بسازیم و نیاز  داریم تا اعضای هیئت علمی و نسل جوان در کشور بمانند، هیچ آرامشی بالاتر از ماندن در کشور خود و تلاش برای پیشرفت مملکت نیست.   معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به برخی طرح های پژوهشی در حال اجرا، در بخش والاشهر، خرامه و فسا استان فارس گفت: مطالعاتی در دست اجرا داریم که  سلامت حدود ۴۰ هزار نفر برای ۳۰ تا ۴۰ سال آینده رصد می شود و نتیجه این مطالعات موجب پیشرفت کشور و سلامت مردم  خواهد شد.بیشتر بخوانید: ایران حرف اول را در پزشکی منطقه می‌زند/ برخی پزشکان را افرادی عافیت طلب و مال اندوز جلوه می‌دهند معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به آمار بالای سکته های قلبی مغزی در فارس، اشاره کرد و گفت:  یکی از اهداف اصلی سلامت در استان فارس پیشگیری از مرگ زودرس به کمک مطالعات پژوهشی است و  به همین دلیل از سه سال پیش تاکنون، یک مطالعه علمی در این جهت آغاز شده و امیدواریم راه کاری برای پیشگیری از مرگ زودرس ایرانیان به ویژه در استان فارس بتوانیم پیدا کنیم.   وی در بخشی از سخنان خود به  اقدامات پژوهشی برای شناخت سرطان ها، انواع آن، راه های پیشگیری و تشخیص زودرس پرداخت.   همچنین در این مراسم، از کتاب زندگینامه ملک زاده با عنوان «والاشهر» رونمایی شد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • پیشرفت‌های چشمگیر ایران در منطقه و جهان با کاربست های فناوری
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • حق با حسن شماعی زاده است