Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@16:00:18 GMT

برانکو مجبور به عذرخواهی شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۴۵۳

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم فوتبال الاهلی عربستان که به تازگی توسط برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس هدایت می شود بعد حذف از لیگ قهرمانان آسیا توسط رقیب دیرینه یعنی الهلال، شب گذشته نیز هفته اول لیگ عربستان را با تساوی خانگی مقابل یک حریف نه چندان قدرتمند شروع کرد. همین اتفاق باعث شد که از دیشب انتقادها از برانکو ایوانکوویچ به اوج برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در خبرها آمد که مسئولان باشگاه عربستانی قصد دارند طی این چند روز موضوع ابقا و یا اخراج سرمربی کروات را بررسی کنند. در همین رابطه برانکو هم تنها راه پیش رو را عذرخواهی از هواداران الاهلی دیده و گفته: از نتیجه حاصل شده متاسف و ناراحت هستم.از همه بابت این نتیجه عذر می‌خواهم. مرتکب یکسری اشتباهات در خط میانی شدیم.در بازی‌های بعدی حتما آن را جبران می‌کنیم.

باید دید این حرف ها هواداران و مسئولان باشگاه الاهلی را متقاعد می کند به برانکو فرصت بیشتری برای بازی های آینده بدهند یا خیر؟ نکته قابل توجه اینجاست که برانکو در پرسپولیس هم فصل اول کارش را خیلی بد شروع کرد اما در ادامه در همان فصل نایب قهرمان لیگ برتر و در سه فصل بعدی به صورت متوالی قهرمان لیگ برتر شد و در آسیا هم به موفقیت های زیادی رسید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!

تواناترین نسخه برانکو در زمان فروش آن توسط فورد، ۲۹۵ هزار دلار (حدود ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) قیمت داشت؛ مبلغ فوق‌العاده‌ای که تقریباً هشت برابر گران‌تر از سطح ابتدایی برانکو است!

به گزارش خبرآنلاین، مالک اصلی این برانکو آن را با رنگ سبز پورشه سفارش داده بود. نکته جالب درباره این نمونه خاص این است که از زمانی که ساخته شده، حتی یک کیلومتر هم طی نکرده است. این برانکو همچنین شامل پکیج ۳۸ هزار دلاری Baja است که عناصری مانند چراغ‌های مخصوص آفرود و آژیر را اضافه می‌کند.

قوای محرکه فورد برانکو DR یک موتور ۵.۰ لیتری V ۸ کایوت است که حدود ۴۱۸ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

جدیدترین برانکو DR که در حراجی فروخته شد، نمونه‌ای با پوشش رنگی خیره‌کننده بود که ۳۶۵ هزار دلار فروخته شد.

دیگر خبرها

  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!