Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@23:59:07 GMT

شانس کم حسینی برای حضور در هفته دوم/ ITC نورافکن رسید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۴۸۹

شانس کم حسینی برای حضور در هفته دوم/ ITC نورافکن رسید

به گزارش وانانیوز، 

محمدرضا حسینی وینگر تیم فوتبال سپاهان که در اردوی ترکیه از ناحیه زانو مصدوم شد، همچنان از شرایط بازی دور است. حسینی زیر نظر کادر پزشکی سپاهان مراحل درمانی را پشت‌سر می‌گذارد و هنوز زمان بازگشت این بازیکن از میادین مشخص نیست. گفته می‌شود حسینی در سه یا چهار بازی ابتدایی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند ولی کادر پزشکی سپاهان در تلاش است تا این بازیکن را هر چه زودتر به شرایط بازی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی شانس بسیار کمی برای همراهی سپاهان در بازی با ماشین‌سازی در هفته دوم دارد ولی این بازیکن در تلاش است تا برای هفته سوه آماده شود.

تیم فوتبال سپاهان برای تقابل با شاهین بوشهر روز پنجشنبه راهی بوشهر شد و قرار است شاگردان امیر قلعه‌نویی روز شنبه برابر این تیم قرار بگیرند. امید نورافکن بازیکن جدید سپاهان هم همراه با این تیم راهی بوشهر شد، به گفته یکی از اعضای کادر فنی سپاهان، ITC نورافکن صادر شده و این بازیکن می‌تواند برابر شاهین به میدان برود.

 

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!

آفتاب‌‌نیوز :

فصل گذشته استقلال با ریکاردو ساپینتو تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر بود و با ۵۲ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داشت، اما جام قهرمانی هم در لیگ برترو هم در جام حذفی به پرسپولیس رسید.

این فصل و در فاصله ۶ هفته مانده به پایان بازی‌ها سپاهان با ۴۴ گل زده تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر به شمار می‌رود و ممکن است در هفته‌های آینده از رکورد استقلال در فصل گذشته هم عبور کند، اما شانس قهرمانی تیم سپاهان در این فصل از بازی‌ها بسیار کم است. البته سپاهانی روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی را از دست نداده‌اند. سپاهان که تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر به حساب می‌آید ۸ امتیاز با تیم استقلال اختلاف دارد و به نظر می‌رسد احتمال جبران این اختلاف کم و شاید هم ناممکن است.

اتفاقی که فصل گذشته برای تیم استقلال و این فصل برای سپاهان رخ داد، به خوبی نشان می‌دهد برای قهرمانی در لیگ برتر اینکه بهترین تیم تهاجمی باشی کافی نیست و باید در فاز دفاعی هم خوب باشی. تنها خوب بودن در فاز تهاجمی منجر به قهرمانی در لیگ برتر نمی‌شود. در خیلی از مواقع هم تیمی که بهترین تیم در فاز دفاعی بوده قهرمان نشده و این هم نشان می‌دهد، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، هم باید در فاز تهاجمی خوب باشد و هم در فاز دفاعی؛ و یک واقعیت دیگر اینکه آمار و ارقام تنها برای رسانه‌ها و کارشناسان است و امتیازات است که می‌تواند تیم را به جام برساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی