Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@19:34:44 GMT

برنامه‌های جدید «فِراری» برای افزایش فروش

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۴۹۳

صراط:

جان الکان رئیس شرکت خودروسازی فراری در مراسم رونمایی از خودروهای کلاسیک که در مکانی تفریحی در ساحل اقیانوس آرام برگزار شده بود گفت:" فراری به دنبال ساخت خودروهای جاده ای و راحت تر است اما نمی خواهد در حجم انبوه به فروش خودروها بپردازد و عملکرد رقیب خود یعنی پورشه را دنبال کند."

وی همچنین افزود:" گروه فیات کرایسلر (که وی رئیس آن است) آماده ادغام و همکاری با سایر شرکت‌های خودروسازی است ولی کماکان استقلال خود را خفظ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

 همان طور که قرار بود با شرکت خودروسازی فرانسوی رنو همکاری کند اما با دخالت دولت فرانسه در امور این دو کمپانی خودروسازی، الکان از پیشنهادش منصرف شد.

گروه فیات کرایسلر شرکت هلدینگ خودروسازی ایتالیایی و چندملیتی است، که پس از خریداری ۱۰۰٪ درصد از سهام گروه کرایسلر توسط شرکت فیات، در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۴ در شهر آمستردام، هلند تأسیس شد.

رئیس سابق گروه فیات کرایسلر نیز ماه گذشته پیام مشابهی به شرکت خودروسازی رنو و سایر شرکت های خودروسازی فرستاد.

شهرت خودروهای فراری به خاطر ظاهر درخشان و عملکرد بالای آن ها است و از سال ۱۹۶۰ که این کمپانی اقدام به ساخت خودروهای چهار سرنشین کرد فروش آن ها بالاتر رفت و در این مسیر این کمپانی به دنبال ساخت خودروهای چهار سرنشینی است که در سفرهای جاده ای از آنها استفاده شود.

الکان افزود: فراری در ماه نوامبر آینده از خودرو جدیدش رونمایی خواهد کرد.

وی در صحبت های گذشته اش به این موضوع اشاره کرده بود که تا سال ۲۰۲۲ به احتمال زیاد ۴۰ درصد فروش این کمپانی به خاطر نسل جدید خودروهای ۴ سرنشین خواهد بود. درصد فروش این نوع از خودروهای این شرکت در حال حاضر ۳۲ است.

فراری قصد دارد درآمد خود را تا سال ۲۰۲۲ به ۵.۵۴ میلیارد دلار برساند. براساس آخرین گزارش ها درآمد این شرکت در حال حاضر ۳.۴ میلیارد دلار است.

رئیس این کمپانی خودروسازی در سخنرانی خود افزود: فراری نمی خواهد راه رقیب خود را پیش بگیرد و با ترکیب خودروهای پورشه با شرکت خودروسازی فولکس واگن به فروش انبوه ۲۵۰.۰۰۰ خودرو دست یابد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد

از روز سه‌شنبه این آتشفشان بیش از سه بار فوران کرده است. در پی فعالیت‌های این آتشفشان، مقامات اندونزی سطح هشدار را افزایش داده‌اند.

به گزارش ایسنا، همچنین پیش‌بینی شده است که این آتشفشان طی روز‌های آینده فوران‌های بیشتری داشته باشد.

تصاویر منتشر شده گدازه‌های نارنجی رنگ این آتشفشان را نشان می‌دهد.

اندونزی به طور معمول زمین لرزه‌های مکرری را تجربه می‌کند، زیرا در منطقه‌ای موسوم به حلقه آتش اقیانوس آرام قرار دارد. حلقه آتش یک منطقه لرزه‌ای فعال است که در آن صفحات مختلف پوسته زمین به هم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت
  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)