Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت الاسلام علی کریم زاده  دبیر همایش "طلایه داران تبلیغ در آستانه محرم ۱۴۴۱" در این همایش گفت: این تعداد مبلغ زن و مرد بر اساس درخواست استان‌ها برای تبلیغ در ماه محرم اعزام می‌شوند.
او تصریح کرد: امسال نیز در آستانه محرم به منظور آگاهی بخشی به این مبلغین مبادرت به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در مشهد نموده ایم که حدود ۵۰۰ نفر از مبلغان در مراسم امروز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر همایش "طلایه داران تبلیغ در آستانه محرم ۱۴۴۱" گفت: موضوع شناسی تبلیغ محرم، شناسایی ظرفیت‌ها و تهدید‌های فرهنگی، رسالت مبلغان در گام دوم انقلاب از جمله محور‌های برگزاری این همایش است.   حجت الاسلام کریم زاده با اشاره به کارگاه های آموزشی ۲ روزه در ادامه این همایش افزود: همکاری معاونت های آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، آستان قدس رضوی و دفتر حوزه علمیه خراسان رضوی در برگزاری این نشست های آموزشی از ویژگی های بارز این همایش تبلیغی است.   انتهای پیام// ز.م   اعزام مبلغان مذهبی از حوزه علمیه خراسان رضوی در محرم ۱۴۴۱

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم مبلغان مذهبی حوزه علمیه تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6086753

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی