Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت گوشت گوسفندی دوباره گران تر شده است و هرکیلوگرم از این محصول ۱۰۲ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان در شهر تهران به فروش میرسد . ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با وجود وعده های مسئولان برای کاهش قیمت گوشت قرمز اما قیمت گوشت گوسفندی نه تنها ارزان نشده بلکه گرانتر هم شده است؛ به طوری که هرکیلوگرم از این محصول 102 هزار تومان تا 130 هزار تومان به فروش می رسد در حالی که این محصول تا 85 هزار تومان نیز طی ماه های گذشته کاهش یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز سردست گوسفندی در میادین میوه و تره بار 102 هزار تومان، گوشت گوساله سردست(لخم) 82 هزار تومان و گوشت گوساله ران(لخم) 85 هزار تومان است.

قیمت میوه، حبوبات، گوشت و مرغ در سمنان؛ دوشنبه 28 مرداد‌ماه +جدول

گوشت ران در بازار آزاد نیز 116 هزار تومان است هر چند که این محصول در برخی از فروشگاه ها  تا 130 هزار تومان تومان نیز به فروش می رسد. 

بنابراین گزارش قیمت هرکیلوکرم گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار 12 هزار و 900 تومان و در سطح شهر نیز از 12 هزار و 900 تومان تا 15 هزار و 500 تومان به فروش میرسد. 

قیمت هر شانه تخم 30 عددی بسته بندی شده و شناسنامه دار ریز در میادین میوه و تره بار 14 هزار و 800 تومان و در  فروشگاه های سطح شهر نیز 15 تا 18 هزار تومان و هرعدد تخم مرغ 600 تا 700 تومان به فروش می رسد.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,78,83/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت جهاد کشاورزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 739767

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰ کیلوگرم گوشت بی کیفیت در کرج
  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • کشف ۶۴۵ کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی در اسلام آباد غرب
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • طرز پخت 10 کیلوگرم گوشت گاو توسط خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • جمعیت دام سبک به ۶۵ میلیون می‌رسد
  • (تصاویر) فروش گران‌ترین گاو جهان به قیمت ۲.۶ میلیارد تومان!
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال