Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:11:41 GMT

آینده سازان ووشو ایران روی سکوی نایب قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۶۲۷

آینده سازان ووشو ایران روی سکوی نایب قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور دوشنبه گذشته به میزبانی برونئی آغاز شد و امروز با قهرمانی چینی ها به پایان رسید. تیم جوانان ایران در بخش ساندا با کسب ۶ طلا، یک نقره و ۴ برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

چین با ۸ طلا، ۲ نقره و یک برنز قهرمان شد و ویتنام با ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز به عنوان سومی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع ۲ بخش ساندا و تالو، ایران با ۷ مدال طلا، ۵ نقره و ۱۱ برنز به عنوان سومی آسیا دست یافت.

چین با ۲۰ طلا، ۲ نقره و یک برنز اول شد و ماکائو با ۷ طلا، ۹ نقره و ۳ برنز و تنها به دلیل نقره های بیشتر نسبت به ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. تمامی مدال های طلای ماکائو در تالو به دست آمد.

با این اوصاف تیم ایران نتایج دوره قبل مسابقات که سال ۲۰۱۷ در کره جنوبی برگزار شد را تکرار کرد. ایران در دوره پیشین نیز در ساندا نایب قهرمان و در مجموع سوم شده بود.

تیم ایران در مسابقات امسال با سرمربیان داخلی و با وجود مشکلات مالی متعدد به این موفقیت ارزشمند رسید. در دوره قبلی، تیم ایران دارای ۳ سرمربی چینی در بخش های مختلف بود و تنها «امیر اوجاقی» سرمربی ساندای پسران، مربی داخلی بود.

امسال «فرشاد عربی»، «امیر اوجاقی»، «خدیجه زینال زاده»  و «محبوبه کریمی» به عنوان مربیان جوان و آینده دار، هدایت تیم جوانان را در بخش های مختلف برعهده داشتند و تیم ایران را به موفقیت رساندند.

اسامی مدال آوران ایران به شرح زیر است:

طلا: سهیل موسوی، یونس شهرکی، شاهین بنی طالبی، حسن لطفی، قرنی ابراهیمی، آرین افراز و مهدی اکبری
نقره: نازنین بازدار، ستایش تک‌فلاح، علی شکروی، مهراسا عبدالهی و هستی صدیقی
برنز: شاهین بنی طالبی (۲ مدال)، تیم دوئلین دختران (متشکل از فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار، منیره پناهی، علی ظفری، سیدمهدی رضوی، آیدا حیدری، یاسمن باقرزاده، امیرعلی میلابی و محمدعلی مجیری

کد خبر 4699464

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو تیم ملی ووشو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی گابریل کالدرون فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون کشتی فوتسال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد