Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:13:29 GMT

استاندار همدان روز پزشک را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۶۴۹

استاندار همدان روز پزشک را تبریک گفت

در این پیام آمده است: اول شهریور ماه همزمان با زاد روز حکیم هزاره‌ها، شیخ‌الرئیس بوعلی سینا بعنوان روز پزشک و روز همدان نامگذاری شده است و همین نامگذاری فرصت ارزشمندی است تا در کنار معرفی شخصیت علمی و فلسفی این دانشمند و فیلسوف بزرگ، ظرفیت ها و جایگاه فرهنگی و تاریخی این دیار کهن یعنی همدان زیبا را بهتر از گذشته معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان همدان از گذشته تا امروز مهد علم و تمدن و دیار عالمان و بزرگان بوده است، ۳۵۰۰ سال مدنیت و ۱۸۰۰ اثر فاخر تاریخی و طبیعی و از همه مهمتر مردمی متدین، فهیم و فرهنگ دوست باعث شده است که عناوین بزرگی چون دارالمومنین و دارالمجاهدین، پایتخت تاریخ و تمدن و پایتخت گردشگری آسیا به این دیار کهن اختصاص یابد که همه اینها نشانه جایگاه والای همدان از گذشته تا امروز بوده است.

استان همدان در تعریف تمامی بزرگان به جغرافیای استعداد پرور و عالم خیز، شهرت دارد و بسیاری بر راز و رمز این جغرافیا در پرورش عالمان بزرگ تأکید دارند.

با علم به این موضوع و با در نظر گرفتن شهرت جهانی برخی از علمایی که در همدان آرمیده یا زیسته‌اند بویژه حضرت حجت الحق حسین بن سینا، بهره‌مندی از این ویژگی را برای معرفت بخشی به نسل جوان و همچنین معرفی بهتر استان در دستور کار قرار داده‌ایم و همه ما باید تلاش کنیم در جهت معرفی این شخصیت بزرگ و همچنین معرفی ظرفیتهای، فرهنگی، علمی و گردشگری استان همدان با همکاری همه مجموعه‌ها گامهای اساسی برداریم.

با تبریک زاد روز حکیم هزاره‌ها، بوعلی سینا، روز همدان و روز پزشک امیدوارم سبک زندگی علمی بوعلی سینا در کسب و کشف علم به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم مورد توجه تمامی کسانی که در راه علم قدم می‌گذارند، بخصوص دانشجویان رشته‌های پزشکی باشد و همدان همواره به علم و عالمان فرهیخته در جهان مشهور باشد.

سید سعید شاهرخی

استــاندار همــدان

۷۵۲۷/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان روز پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد مانوئل روی کاستا توسط باشگاه میلان / فیلم

باشگاه میلان با انتشار این ویدیو تولد مانوئل روی کاستا، ستاره سابق پرتغالی خود را تبریک گفت.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • تبریک تولد مانوئل روی کاستا توسط باشگاه میلان / فیلم
  • بازدید ۵۸۳ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان
  • دعوت استاندار همدان برای سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران
  • پزشک و پیشکسوت ورزش پهلوانی ایران درگذشت
  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی
  • بازدید ۵۰۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان
  • انیمیشن «آوای ابرها» قصه کودکان مظلوم غزه/ کودکانی که نمی‌میرند
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن