Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از تاریخ روز جاری ۹۸/۶/۱ میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه در هر بار سوختگیری از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته است. تاریخ انتشار: 12:30 - 01 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۶۴۴ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی به اطلاع می‌رساند از تاریخ روز جاری ۹۸/۶/۱ میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه در هر بار سوختگیری از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدینوسیله به هموطنان عزیز تاکید میگردد جهت سهولت در سوختگیری از کارت سوخت شخصی خود استفاده نمایند.

یادآوری می‌گردد میزان لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی همان ۶۰ لیتر است.

ضمنا چنانچه به هر دلیلی مراجعان محترم کارت سوخت بهمراه نداشته باشند در کلیه جایگاه‌ها کارت آزاد موجود است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارت سوخت سوختگیری محدود شخصی مراجعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های سوخت جایگاه‌ها همچنان فعال است

ایسنا/همدان سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با تأکید بر استفاده حداکثری از کارت‌های سوخت شخصی گفت: کارت‌های سوخت جایگاه‌ها نیز همچنان فعال است اما تأکید بر استفاده حداکثری از کارت‌های سوخت شخصی است.

شیران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رانندگان می‌توانند از کارت‌های سوخت جایگاه‌ها در صورت اضطرار و نیاز استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در کارت‌های شخصی بنزین یارانه‌ای با نرخ اول و با نرخ دوم وجود دارد و کارت‌های سوخت جایگاه‌ها نیز به نرخ یارانه‌ای دوم عرضه می‌شود.

به‌گزارش ایسنا، بنا به گفته مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ملزم شده بود که ۹۰ درصد توزیع بنزین را از طریق کارت سوخت شخصی انجام دهد که این الزام امسال به حداقل ۹۵ درصد رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش مصرف سوخت در استان سمنان
  • برنامه‌ای برای جمع آوری کارت‌های سوخت نداریم
  • بیش از ۶۵ درصد شهروندان از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند
  • شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها برقرار است
  • شرایط در پمپ‌بنزین‌های کشور عادی است
  • ۳۵ میلیون لیتر فرآورده سوختی در جایگاه‌های استان سمنان عرضه شد
  • صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی
  • کارت سوخت جایگاه‌ها جمع آوری می‌شود؟ 
  • اختصاص بیش از ۲۷ میلیون لیتر گازوییل به کشاورزان ایلامی
  • کارت‌های سوخت جایگاه‌ها همچنان فعال است