Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا زادمهر درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در هفته نخست لیگ برتر، گفت: بازی اول همیشه برای هر تیمی سخت است. تیم ها شناخت کافی از وضعیت یکدیگر ندارند و همین موضوع باعث می شود تا آنها محتاطانه بازی کنند.

اخبار ورزشی _ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد شاگردان گابریل کالدرون اظهارداشت: آمادگی جسمانی بالای بازیکنان پرسپولیس من را شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نشان می دهد آنها دوران بدنسازی فوق العاده خوبی را سپری کرده اند. تیمی که توانایی دویدن تا آخرین ثانیه بازی را در اختیار دارد، می تواند همه را امیدوار کند. شرایط بدنی این روزهای پرسپولیس در چند سال اخیر کم نظیر بوده و این نشان می دهد کادر فنی به خوبی برنامه ریزی کرده است.

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: به هر حال این تیم برای کسب امتیاز به تهران آمده بود و بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. فکر می کنم پارس جنوبی از لحاظ بدنی مقابل پرسپولیس کم آورد و در نیمه دوم متزلزل ظاهر شد.

زادمهر درباره اعتقاد کالدرون به انجام بازی تهاجمی اذعان داشت: این موضوع در طول زمان برطرف می شود.  بازیکنان پرسپولیس می توانند با شناخت هر چه بیشتر از هم‌بازیان خود، به بازی تهاجمی بپردازند. کالدرون مربی حرفه ای و کاربلدی است و هواداران را به چهارمین قهرمانی متوالی خوشبین کرد.

وی در پایان گفت: از خودگذشتگی در سبک بازی پرسپولیس به چشم می خورد و این موضوع قطعا به کمک تیمی خواهد آمد که اسمش همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است. پرسپولیس باید تا بازی هفته چهارم مقابل استقلال تهران امتیازات را جمع آوری کند تا با روحیه بالا در این دیدار سنتی حاضر شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پارس جنوبی پرسپولیس فوتبال ایران فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | ساحل شگفت انگیز دَستیر

آفتاب‌‌نیوز :

ساحل «دَستیر» در شهر پارسیان و در استان هرمزگان قرار دارد. این ساحل زیبا و طبیعت زیبای آن در کنار خلیج فارس و در نزدیکی شهر بندری پارسیان با سواحل بی‌نظیرش واقع شده‌است. ساحل «دَستیر» به عنوان یک مقصد توریستی محبوب شناخته می‌شود و با جذابیت‌های طبیعی و فرهنگی خاص خود، گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

دَشتی شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان پارسیان در استان هرمزگان واقع در جنوب ایران است. این شهر از سال ۱۳۹۰ از روستا به شهر تبدیل شده‌است.

از مناطق دیدنی این شهر ساحل بسیار زیبای «دَستیر» که محل زندگی و تخم ریزی لاک پشت‌های پوزه عقابی می‌باشد و از بکر‌ترین و زیباترین سواحل دنیا است که طول ساحل نزدیک به ۶ کیلومتر می‌باشد و باغ‌ها و قله کلات سرخ که از دیرباز محل زندگی شیوخ و حاکمان منطقه بوده است.

ساحل «دَستیر»، نام‌های دیگری مثل پارسیان و دشتی نیز دارد. این منطقه با ساحلی شنی و پهناور، آبی بسیار صاف و آرام و نیز داشتن تپه‌های سبز و جنگلی در اطراف، ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی را به ارمغان می‌آورد. این ساحل یک محیط آرامش‌بخش و شگفت‌انگیز برای استراحت، پیاده‌روی در ساحل، شنا، ماهیگیری و تفریحات مرتبط با آب فراهم می‌کند.

یکی از زیباترین و معروف‌ترین مناطق ساحل «دَستیر» پارسیان، شکاف صدفی است. مسیر رسیدن به شکاف صدفی جاده‌ای خاکی و صعب‌العبوری است که از روستای دشتی به سمت جنوب منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • نقاشی کشیدن با ماشین تحریر (فیلم)
  • ساحل شگفت انگیز «دَستیر»
  • تصاویر | ساحل شگفت انگیز دَستیر