Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:07:35 GMT

تسلط ارتش سوریه بر صد شهرک و روستا در حومه حماه و ادلب

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۸۴۶

تسلط ارتش سوریه بر صد شهرک و روستا در حومه حماه و ادلب

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الاخباریه سوریه گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیات جاری در شمال غرب سوریه موفق بر تسلط بر صد شهرک و روستا در حومه حماه و ادلب شده اند.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای ارتش سوریه بیش از ۱۲ تپه راهبردی که گروههای تروریستی از آن استفاده می کردند را آزاد کرده اند.

الاخباریه گزارش داد: گروههای تروریستی به ادوات و خودروهای بمبگذاری شده و موشک های حرارتی برای سد کردن پیشروی ارتش سوریه روی آورده اند اما نتوانسته اند مانع از پیشروی های ارتش سوریه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه سوری از تلفات و خسارات سنگینی که گروههای تروریستی در جریان پیشروی های ارتش سوریه متحمل شده اند، خبر داد و اعلام کرد که ارتش ترکیه در حمایت از گروههای تروریستی شکست خورده است.

کد خبر 4699540

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش سوریه حماه گروه های تروریستی در سوریه ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق عربستان سعودی سوریه ایران جنگ 2015 یمن روسیه دونالد ترامپ ترکیه هندوستان کشمیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مقامات بهداشتی روسیه از افزایش شمار زخمی‌های حمله تروریستی جمعه هفته گذشته به سالن کنسرت «کروکوس» در حومه مسکو به ۳۶۰ نفر خبر دادند.

به گفته یک مقام بهداشتی «تا صبح امروز(چهارشنبه) ۳۶۰ نفر شامل ۱۱ کودک در حمله تروریستی زخمی شده‌اند. همچنین ۹۲ تن در بیمارستان بستری و ۶۳ تن نیز مرخص شده و ۲۰۵ نفر نیز به طور سرپایی در حال مداوا هستند.»

در پی حمله تروریستی ۲۲ مارس به سالن کنسرت «کورکوس» در منطقه «کراسنوگورسک» مسکو، دست کم ۱۳۹ نفر کشته شدند. سرویس امنیت فدرال روسیه ۱۱ نفر را به ظن مشارکت در این حمله تروریستی بازداشت کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در نطقی تلویزیونی گفت که براساس اطلاعات اولیه، طرف اوکراینی برای تروریست‌ها، «دریچه ویژه مرزی» گشوده است تا بدون شناسایی‌شدن از مرز عبور کنند.

کد خبر 6063674

دیگر خبرها

  • حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه
  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • صندوق بین المللی پول۸۸۰ میلیون دلار به اوکراین داد
  • حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله هوایی آمریکا به دیرالزور/ ۲۰ نفر زخمی شدند